Monday, May 17, 2010

Angela!!!

Lõpuks siis see video, mida ma lubasin. Angelaga ma pole intervjuud teinud, aga kui kellelgil tekib küsimusi siis antku teada ja eks siis Angela saab ise ka teada:D
Millalgil ma rääkisin Angelaga sellest teemast ja küsisin küsimusi ka, nii et ma kirjutan neist ka ja siis natuke niisama ka Angelast, ma ei tea kui palju tekstist on 100 % tõde, aga see on minu arusaam Angelast:D.
ANGELA


Angela on siis minu kursusekaaslane ja õpib samuti dekoraator-stilistiks. Ta on pärit Paidest ja käis ka seal kunstikoolis ja talle meeldib väga maalida (kodus ta maalib kogu aeg:D) ja ta maalid on väga ilusad(video all on blogi link).
Talle meeldivad väga kingad ja tal on neid Tartus umbes 26 paari ja Paides on neid veelgi. Kui ma küsisin kui palju maksid kõige kallimad kingad, siis kõige kallimad mis ta mäletab maksid 300.-, aga tal olevat igast saapaid, mis on neist ikka kõvasti rohkem maksnud. Enamus Angela kingi on musta värvi, aga kui ma uurisin mis värvi ta tahaks siis vastuseks oli hoopis midagi värvilisemat, et kas siis türkiissiniseid, meresiniseid ja -rohelisi. Kõige kõrgemad kingad peaksid olema tal 13 cm kõrguse kontsaga, aga vist ühed olid veel kõrgemad, igatahes täiesti kindlalt ta ei olnud ja ta ei osanud öelda. Angelale meeldivad ka väga lillemustrid, igaljuhul kui me oleme koos poodides käinud, siis lillemustrid jäävad meile mõlemale silma. Angela enda arvates on tal lihtne riietus (nõnda ma loen igatahes oma märkmetest välja:D) ja näiteks hommikuti läheb tal riiete valimine väga kiirelt, lihtsalt vaatab mida tahab selga panna ja ongi kõik:D Enamasti Angela kannab kleite ja seelikuid ja mina tean, et tal on ainult üks paar pükse(tegelt on üks paar veel, aga nendega ta ei käi) - kõrgepiha osaga hallid teksad. Igatahes on Angela alati väga stiilne ja omamoodi ja tänaval kõndides ei jää ta just märkamatuks!!!




Ja loomulikult vaadake Angela blogi

No comments: