Tuesday, April 2, 2013

PALJU ÕNNE KÕIGILE!!!

image
OOOO.....TÄNA , TÄNA ONJU BLOGI NELJAS SÜNNIPÄEV !!!

 Palju õnne mulle,Karolinile,blogile, lugejatele,kõigile,kes veel endale õnne soovivad :D Ega me kadedad õnne jagamisega pole! Mingit ajalugu siin läbi tuulama ei hakka. Neli aastat on kiirelt täis tiksunud,vahepeal ma juba mõtlesin, et lausa minijuubel, aga siis sain aru,et ei, alles 4 :D Lubadus iga teisipäev ja neljapäev kirjutada on lumega sulanud :D Lund veel natuke on, sp te ka meid vahel ikka näete siin :D

image

OUJEE :D

Oleme kirjutanud väga paljudest erinevatest teemadest, mõned isegi päris mõttetud postistused,aga
image

image
OLGE NÜÜD VALVSAD!

KÕIKIDE VAHEL,kes hakkavad meie BLOGI FOLLOW'ima või, kes JUBA ON korralikult teinud seda ja  KOMMENTEERIVAD ( kommentaarid siia palun,meile meeldiks kuulda,mida head/halba meie blogist arvate,et seda paremaks muuta !) ning SHEERIVAD meid igal pool(eriti seda fb linki,mille kaudu enamus seda teksti üldse loeb praegu :D),LOOSIME randomiga minu sünnal, ehk 11.aprillil välja TASUTA PÜSILAKI HOOLDUSE KÜÜNTELE!!!
image

AGA TÄHISTAME SIIS!!!
image

ja lugege meid ikka edasi :D

Loodan,et Karx mulle Tallinnast kingaga ei äsa :D

7 comments:

Kadri J. said...

Väga lahe blogi on. Palju õnne ja tehke ikka edasi :)

Unknown said...

Õnne ! Muigu ülisuperhüperäge värk, aga aegajalt on raskusi seda musta kirja tumedamatelt kohtadelt lugeda(a) aga noo vb olen ma niisama pime ! :D

Kristin said...

Õnne ka minu poolt. Rohkem pilte võiks olla teie tegemistest.Aga see on pisiasi,sest mulle väga meeldib teie blogi :)

Unknown said...

Palju õnne!
Väga tore on lugeda, millega huvitavad inimesed tegelevad, ning super, et sellise asjaga on üldse aega ja tahtmist tegeleda! :)

Marii Magus said...

Õnnitlused ka minu poolt! Väga lahe, põnev ja humoorikas blogi. Alati huvitav lugeda, jätkake samas vaimus :)

Heleriii said...

Õnne ka tagantjärgi!
Blogiga väga rahul, ainult veidi tihemini tahaks postitusi näha. :)

sannuly said...

Palju önnne teile, olete tublid! 4 on juba öige vanus :)