Tuesday, November 9, 2010

SööK

Paar eelnevat päeva olen ma kokkamisega eriti hoogu läinud, aga ma jagaks siis kohupiima sõrnikute retsepti:

Kohupiima sõrnikud
500 g Kohupiim
1 dl nisujahu  
   veidi Sool 
   kuni 2 sl Suhkur
 veeretamiseks nisujahu
 praadimiseks või

Sega kohupiim munakollaste, jahu, soola ja suhkruga ühtlaseks tainaks. Vormi piklikuks vorstikeseks ning pane soovitatavalt pooleks tunniks külma. Raputa supitaldrikule jahu. Lõika tainavorst viiludeks ja kasta sõrnikud mõlemalt poolt jahusse. Vajuta käte vahel laiaks koogiks ning prae pannil võis mõlemalt poolt kuldkollaseks. Kui soovid sõrnikuid kohe valmistada, võta iga sõrniku jaoks lusikaga pisut tainast ja vajuta jahuste näppude vahel kookideks. Serveeri suhkruga segatud hapukoore või keedisega. Retsept on mõeldud neljale inimesele.
Retsepti sain sellelt ADRESSILT:

Ma ise tegin umbes poole väiksemate kogustega ja tulid ime head, kuigi mitte just kõige ilusama väljanägemisega:D 
Järgmine päev tegin pannkooke ja mul pole kunagi nad nii kuldkollased välja tulnud:D
Karolina

No comments: