Tuesday, May 3, 2011

Field-day

Milline ilus päev sportimiseks.Mulle tõesti ei meeldi vihmaga õues olla,võinoh täna ju sadas lausa lund.Ma ei tea küll, miks seda värgendust ikka veel alla sajab võiks nagu ükskord otsa lõppeda või mis?Igatahes oli meil spordipäev kella kahest Spordihoones,kus on metsikult kuiv ja räme õhkkond.Must hate! Kohapeal selgus,et jejejjejee kauguse asemel on tüdrukutel kõrgus,daaah,sain just eile  oma kauguse sammumärgi jälle õigeks,aga teeme ikka kõrgust,psh! Davai tegin siin kõrgust,kui ma hüppama sain hakkata oli järel vaid mingi 10 inimest esialgsest 100 äkki? Bhaha ja samm oligi vale,shit day ma ütlen,loodetud 45 jäi jällegi ületamata,ennnem sain üle nüüd enam ei saa.Kohutavalt vihane olen enda peale,aga lohutuseks kõpsisin poodi ja ostsin jälle sefiiri :D Tunne läks 10x paremaks:D Järgmine kolmapäev lähme Rakveresse võistlema,buhuuu.Teen ketas ja kõrgust vist,loodan siiski parimat,et mitte jälle oma marki täis teha :D

TÄHELEPANU,TÄHELEPANU KALLID LUGEJAD,REEDEL ON TEIL VIIMANE VÕIMALUS NÄHA MEIE LENNU KABAREED.SOOVITAN SOOJALT KOHALE TULLA,SEST KES TEAB,MILLAL JÄLLE ON VÕIMALUS SELLIST SÜDMUST NÄHA.PILETI HIND ON KÕIGEST 2.50 JA ETENDUS ALGAB KELL 20.00 NING KESTAB ALLA KAHE TUNNI!!!!!

No comments: