Thursday, July 7, 2011

Long time no see

Teretervist! Karolin on tagasi peolt ja täiesti elan veel. Täpsemalt siis tantsupeolt, kus sai jalga vihutud. Kui aus olla, siis olen juba mitu päeva kodus olnud, aga pole lihtsalt olnud viitsimist võtta arvuti kätte ja blogi täiendada (sorry :( ). Ma usun, et meie lugejate hulgas on ka palju neid, kes käisid suure laulukaare all laulmas või tantsimas, siis teie teate, mis tunne see on, aga teistele ma ei oska seda muud moodi sõnadesse panna, kui et VÕIMAS! Muidugi viis päeva lihtsalt neljatunnistes proovides kõrvetava päikese all tantsida ei tundu eriti ahvatlevana, kuid ei kahetse sekunditki, et selle tee ette võtsin :) Saime oma kava eest palju kiitusi, et see olevat kõige ägedam kava jne, kuna kõik need värvivahetused ja kui seda teevad üheaegselt veel 400 võimlejat, siis võin arvata, et näeb vägev välja (ma ei ole ju ise veel kava näinud) :D Mulle meenus praegu (ei tea kust) üks proov, mis algas 8.00 (jap, te kuulsite õigesti- 8.00) ja kestis vaid tund aega(kuigi teised proovid kestsid 4 tundi ja siis läksime teisele platsile ning seal ka paar tundi), siis kõmpisime tagasi kooli (jala!) ning sõime hommikust ning saime pool päeva passida, kuni järgmise proovini. Muidugi tahaks rääkida meie sealse kooli söögist, või noh, sellest pole midagi suurt rääkida, oli vaid üks toit- makaronid (muidugi olid seal erinevad lisandid, kuid siiski :D). Saime kuuest hommikusöögist neljal makarone ja kahel putru. Palun öelge mulle 1 inimene, kes sööb hommikusöögiks MAKARONE?! nagu wtf? Kui see välja jätta, siis muu oli väga meeldiv ja oli uhke tunne olla üks nendest 400-st võimlejast, kes pääsesid tantsupeole, sest meie kava autor ütles et teist samapalju jäi kodudesse. Siinkohal siis mõned pildid ka:




No comments: