Sunday, October 16, 2011

DIY: muhu mustriga kalossid

Oukeiii, üks päev tuleb emps mu juurde, et kuna tädil sünna tulemas, siis ma võiks midagi kalossidele maalida, et ta juba kõik netist välja vaadanud jne. Ma polnud ilmselgelt kunagi midagi sellist teinud, aga otsustasin siis proovida. Netis on ikka vääggaa palju sellel teemal õpetusi, kavandeid, pilte jne. Niisiis tegin kõigepealt kavandi (peegelpildis), siis joonistasin peale ja panin veel ka teise kihi ning kaitselaki. Värvimiseks kasutasin akrüülvärve, kuna need on kuivades veekindlad. Siinkohal siis pilt valmis kalossidest:
Minu kui algaja kohta, arvan et tulid päris kobedad välja. Nii et kui mina sain hakkama, saate ka teie! (väga hea idee emadepäevaks või sünnipäevadeks ;) )




Karolin

P.S Sorry, et ma nii vähem tegus postitaja olen kui Loore, aga lihtsalt kool, autokool, trenn, kabaree proovid, trenni andmine jne kõik röövivad kogu mu aja. Üritan parandada ennast :)

No comments: