Friday, April 27, 2012

Õnnelikud

Möödunud laupäeval toimus siis LOOK KOOL 2012, kust Karoliniga argaralt osa võtsime. Ütleme nii, et ega meil esinemispäevaks riided veel valmis lõplikult polnud. Ei saanud ka öö otsa rügada, sest Karx pidi hommikul kuuese bussiga pealinna võimlemisvõistlustele minema. Pidin oma kurvastusega üksinda täisrindel rabama, närvid pealaes koos. Kuulsin kogu aeg, et telefon heliseb, tegelikult ei helisenud midagi. Kümnest sai kogu kaader alguse, aga meie pääsesime lavale alles (proovi) pool üks. Jahm, kena mahavisatud aeg, vähemasti sain kõrvarõngaid vorpida. Lõpuks jõudis kätte meie prooviaeg, aga muidugi ei kulge minu elu õlitatult. Sain kena sõimu, sest plaat ei töötanud. Pärast  karjumist sai plaat mingi 5 mintsaga korda ja probleemi nagu polnudki, lihtsalt taheti kellegi nägu täis sõimata, muidugi olin mina ohver :D Kui alguses oli aega niivõrd palkju üle,siis kahepaiku kisus asi kiireks, kaks meie modelli olid veel Turga kollektsioonis. Niiet soenguid ja meike tuli klapitada. Kohapeal tuli välja, et kleite tuleb mõnest kohast veel kokku tümaata ja pingutada jnejnen. Ma olin vist reaalselt kaks tundi püsti ja tegin seda modellidele. Jube, selline rampväsimus oli silmis, et oleks kasvõi lavale magama jäänud. Kuid siis see hetk saabus, kepsutasime lavalaudalet läbi ja valmis ta oligi. Kena kaks kuud tööd, et kaks ja pool minutit kleitides ringi tuuseldada. 

Tulemused: Esimene rõõmuhetk minu jaoks oli see, kui meie kollektsioonist valiti parim naismodell Pia-Lotta Toom. Pärast seda piidelsin oma silmadega seda pisikest niidirulli laval. Jõudsin just sõbrannale öelda, et selline oleks nii lahe mu laua peal, kui kuulutati välja vanema vanuseastme kolmas koht "Dreamcatchers" ! Daaaah,see hetk- see hetk läksid mu kõrvad lukku, jalad tõusid ise püsti ja sammusid tunnustuse järele. Kuulsin vaid paari hõigatust, hoidsin pisaraid tagasi, sest kes tahab neid ulguvaid pilte pärast lehest vaadata. Ka laval olles ei jõudnud mulle pärale, et esimest aastat, kui võtame osa, saame mingi koha ja veel kolmanda. Uskumatu, kui oma kohale tagasi pöördusin nägin kuidas rahvas hulgas ja plaksutas, siis jõudis kogu sündmus mulle pärale. Pisar voolas üle põse, kerge high five Inksule ja, nägu rõõmus, tagasi taharitta. Kust tulid juba sõprade õnnitlused, nii palju rõõmu :D




P.S , sünnipäeva loosime toimus ära eelmises postituses, kui kellelgi kahe silma vahele jäi!!!

No comments: