Sunday, September 12, 2010

Et ikka minuga :/

[Nii nagu ma kirjutasin Norra postituses,et jäin esimesel reisipäeval haigeks,kirjutan nüüd,et see haigus pole siiani möödas :/ . Sellel nädalal sain igatahes haigust juurde,ühesõnaga muutus asi nii hulluks,et reedel läksin poole koolipäeva pealt koju,õhtul köhisin endal hinge kinni,whipiii,SOS.Vanemad kutsusid kiirabi,jube,viidi haiglasse,uuriti,tuli välja et olen täiesti terve,wtf nagu???Kuid siiani palavik suht kõrge ja räme köha!Aga minuga ikka juhtub,kuna aga blogi siin ei ole mõldud haiguste üle irisemiseks,siis panen selle väikse kirjaga,keda huvitab see loeb.]

Okey,bact to reality!Viimasel ajal köidavad mind igasugused cardiganid,tahan endale ka üht sellist! Ja siis need sõrmused,me love it,kus on hästi suur ring/ovaal peal ja see on mingi kena värviga,kui pildi üles leian näitan!Siis on mu meelest veel hästi nunnud need kõrvaklapid,mis on mõeldud kõrvade soojendamiseks,kunagi olid mul sellised roosad,aga ma ei tea kuhu need kadusid.
Kuna haige on väga igav olla,tegin polyvores midagi,ja tulemus ongi siin.
Hoidke end terved! Ning suured tänud teile,kes postitasite kommentaare:)

No comments: