Sunday, October 10, 2010

Ilumess

Pool aastat juba oodanud,jõudis lõpuks kätte see päev.Sõitsime Karoliniga hommikul Tallinnasse,et saada osa sellest ülilahedast messist.Kohale jõudes oli seal nii palju rahvast ja veelgi rohkem kaupa,kui me oodata oskasime.Karolinile meeldib rohkem meikimine,aga seal oli küünestaffi hoopis rohkem.Lisaks toimusid seal palju erinevaid võistlusi ja moeshowsid.Üritus oli oodadust veelgi lahedam,seda ei oska kirjeldadagi kui lahe see oli,aga kui teil peaks tulema kunagi võimalus minna ilumessile,siis minge kindlasti.Ma ei julgenud oma digikaga seal eriti palju pilte teha,sest ma ei olnud kindel,kas pildistamine üldse on lubatud.


need olid nii ilusad küünelakid,aga ma ei ostnud neid

See oli üks modell moeshowst



Rahavast oli küll tohutult palju


see oli nagu ülihea jookma võtsin All berry bang'i 50eeku,Karolin võttis maasika oma
Ja lõppude lõpuks sain ma oma helendava küünelaki,jeiiiii,Diva ja Priva hoidke alt!
Veel ostsin ma eviani näovee,mis teeb meigi värskeks,siis sätenudsi,täpitaja,poleeri,ja küünepuhastaja,tegelikult oli seal veel hästi palju lahedaid asju,aga aega jäi väheks.Hinnad olid mõnes kohas ikka üüratult maas,teisalt aga oli ka päris kalleid asju.

Sain Bershkast ühe peopluusi,rohkem ma midagi osta ei saanud,sest juhtus jälle midagi väga halba nagu minuga ikka.Kogu tuju oli rikutud!

Loore

No comments: