Wednesday, December 29, 2010

Guess whaaa...t?

Mis te arvate kes või mis vallutab täna minu lauda,tuba ja mõistust? Midagi, mida ei ole kunagi ennem otseselt omanud vaid lihtsalt lapanud poeriiulitel või raamatukogus. Anywho,siin ta on:
VOGUE ja judinad käisid üle selja, kui selle mu ülihea sõbranna jõuludeks kinkis! Üks südamelöök jäi kindlalt vahele.The best present ever! Heameelega keksiks mitu lummavat lehekülge saan täna moevallas targemaks,aga ma ei tee seda.Eks hea diiliga saan teile seda laenutada. XD

So...
Jätame moodsalt hüvasti aastaga 2010 ja kiikame veel korra selle aasata moemuutustele!
Ma üritan polyvores ka midagi kokku kolpsida,et mingitki ettekujutust mu jutust saada!

Ja nüüd ja nüüd..
aga ennem siiski ütleks ära,et esialgsed plaanid teha VOGUE'ist põhjalikku ülevaadet on purunenud,sest muidu ma jääkski siia,see on liiga põnev ja reaalselt kirjutaksingi kõigest.
2011 on peagi siin ja mõned nõuanded
1.Paksud triibud!
PRADA
2.Neoon oranžid aksessuaarid!
CHRISTOPHER KANE















3. Swear to bin all"gings"-leggings,jeggings but not your Aude Lechere,Partridge-rings














4. Ühine loodusega,pane selga veekindel pluus ja mine metsa!













5.Kanna massiivseid kleite!(flamenko stiilis)
YVES SAINT LAURENT



















6.Go green!Lase toataimedel oma riietel ilutseda.
D&G



















Tegelikult läheks see list edasi,aga seda näete juba järgmistes postitustes.
Ja ajakirjast veel üks pilt,isegi minu jalad ei tundu nii pikad!
Kuna mul päeval oli jubeigav, siis otsustasin üles shootida oma uued küünelakid ja küüned,mis mul jõuluajal olid.Polegi ammu küüntepilte näidanud teile,tegelt oli siuke väike mõte ka,et teha videoklipp kuidas ma neid erinevaid küüsi kokku mässin,aga seda ka lähitulevikus.
Kinderid on taustal,kuna ma mugisin neid täna päeva läbi, tunud et sobiksid hästi oma värvidega pildile! :)



















********************************************************************************
What do you think,what conquer on my table,room and even my mind today?
I haven't never owned this before,only little sneak-peak in shops or library.Anywho.here it is:
VOGUE-and I'm so happy,my veryverygoodfriend gave me this for Christmas!
Isn't that nice?The best present ever!
So...
2010 is almost over and let's doing a good overview this year.
What changed in a year of extremes...(now.look.the pictures!)
Some advice:
1.You've done the Breton to death;now go full sail with maxi stripes!
2.Ride camel into spring with the new fluoros.Neon orange accessories work a treat.
3.Swear to bin all "gings"
4.Commune with nature.
5.Join the dress circle
6.Go green.let hothouse blooms and leaf motifs grow on you.

Actually this list must go on but this is already the nex time!
And those CK nailpolishes are my new favorites and also love thes candies.Love Kinder!

No comments: