Monday, December 27, 2010

Merry Christmas!!!

Ouje kool läbi ning kaks nädalat kerget 5-osalist Tammsaaret!
Reedel sai kõht kenasti ümmarguseks söödud. Enne aastavahetust tuleb toiduga distantsi hoida,et ikka uuel aastal käed jalad liiguksid.Aga kingitusi tuli päris lademetes,tegelikult ma ei ole hull jõulufanaatik,mulle lihtsalt meeldib kui sõbrad üksteist meeles peavad.Näiteks minu ema ja sõbrannat(nimesid nimetamata,ta tunneb end hetkel ära) on tabanud Grinchi epiteemia.Aga mulle meeldib,et nad on erinevad muidu olekski kõik liiga stabiilne.
Enne jõule kingiti ja sai ka ise valmistatud suurepäraseid piparkooke(ps.miks on piparkoogil selline nimi,vb ma tundun nüüd päris imelikuna,aga ma tahaks siiski teada:) )
Soovisin jõuluvanalt mingit raamatut ning selle ma ka sain, nimelt "Milana Eesti modellipäevik". See oli kena üllatus,kuna Inksu on kogu aeg jahunud,et tahab seda lugeda,aga pole seda kusagilt saanud ja nüüd järsku teadis Jõulumees täpselt milline raamat mulle võiks meeldida.Lugesin 262-leheküljelise raamatu hetkega läbi,mis tähendab et see meeldis mulle rohkem kui väga! Soovitan seda lugeda kõigil,seal sai ka päris palju huumorit.


















Nädalavahetusel sai sugulasega ka talvemõnusid nautida.Lumeinglite tegemistest ei maksa rääkidagi,sest lumi on nii paks,et kui sinna vajuda võib kindel olla, et enam püsti ei saa :D
 Mineval kolmapäeval toimus ka meie kabaree esietendus,mis läks väga hästi.Kankaani kutsusid õpetajad  tagasi 3xda.Rampväsinud olin kuna mu seelik on üliraske.
Jõulupakist sain ka päris huvitava Buduaari Almanahhi,mille sees on nii 2011 aasta kalender ja horoskoop.

Seniks aga ilusat vana-aasta lõppu!!!

Loore

No comments: