Sunday, June 5, 2011

Finally!

Lõpuks ometi on suvi käes ja minul rohkem vaba aega. Muidugi minu suvi algas meeldivalt, kui mu arvuti otsustas lihtsalt ühel ilusal päeval üles ütleda, halleluujah.. Nüüd ta siis läks jällegi Tallinna poole teele parandusse. Anyways..Ma ei olegi teile veel rääkinud esinemisest Tallinnas,kus juba 19.mail käisin. Tegemist oli siis Kalev 110 piduliku galaga ja paar pilti soengutest ning meigist ka.



(vabandan piltide halva kvaliteedi pärast, siiski telefoniga tehtud) Nagu näha, kasutasin meigis sulgi ja ka soengus, mis lisas sellise naiseliku ja elegantse mulje välimusele. Pildilt pole küll hästi näha aga silmade alla on pandud ka kaks kivi-sinine ja hõbedane. Meigiks tegin musta, tumedama ja heledama halliga suitsusilmad(kui soovi on, siis võin ka rääkida, kuidas neid teha).
  Veel üks lihtne, kuid kaunis soengunipp:
1.Eralda juustest salk, kuhu soovid punutise teha.
2. Punu see salk lihtsalt kinni
3. Kui oled pununud lõpuni, hoia tugevalt keskmisest otsast kinni ja tõmba ülejäänud kaks otsa ülesse
4. Õrnalt tõmba otsad natuke alla tagasi, kuniks saad sellise tulemuse nagu pildil ja voila! valmis ta ongi :)
Siinkohal ka mõned ideed, kus seda nippi kasutada :

Ja lõpetuseks üks pilt howdyboy sünnast (või noh sinna minekust ja kingist)
P.S Kastis ei ole see, mis te arvate ;D

Päikest kõigile!
K

2 comments:

Inx said...

hei Kaorlin, kuule siuke küsimus, et kas tegid selle krunni ise ja on seal seda nuustikut või sõõrikut vms ka kasutautud? :)
inxxx

Karolin said...

See pilt, kus ma ise peal olen, seda krunni ma ei teinud ise, aga teise (tumeda peaga tüdruku) krunni tegin mina :D Mõlemad on tehtud oma juustest, pole kasutatud nuustikust või sõõrikut vms :D