Monday, June 13, 2011

Sweet life of mine



Tsipake nüüd siis ka Kohtla Järve sõidust.

Esialgu ei tahtnud ma sinna nagu üldse minna.Nagu camooon venelased,vene keel,Kohtla Järve,ei,aitäh!Igatahes istusin siis vastutahtmist möödunud laupäeval bussi peale ,et venkude poole trippida:D Mainiks ära, et minnes oli buss kõigi mugavustega.

Day 1
Saabusime umbes 17.00 paiku pärale.Enne seda saime kätte linna kaardi,kust pealt leidsime koheselt Selveri,Säästu ja Maxima (ühe X-iga,jama....).Veel jaotati kõigile kogu kuue päeva kava.Tsiisas,mis kava,te ei kujuta ette,aga anyhow,küll näete kuulete :D
Ühikas, kus ööbisime oli nagu 3.5 x kenam kui meie oma.For real nagu,kahe kolmese toa peale oli kasutuses vannituba ja köök.Naisser daisser.Kõik oli uus ja puha,ping pongi saal,vääo.Nii, essa õhtusöök imporditi meie tuppa,ei pidanudki 400 m jala käima :) Nom-nom,kartulipuder mingi kanaliha käntsakaga,jeimiii,siis hakkas pärale jõudma,et see kamarajura tehakse ju meile kõik välja,Thank you Euroopa Liit :)
Day 2
9.00 hommikusöök,jeimiii puder,õnnelik.Ja veel saiad ja staffi.
Esimene tund oli meie grupil ENERGEETIKA.Sounds not fun! Istume siis klassi ja pidime mingi 50 juhet seinaga ühendama,ülipõnev.Võitsime,tegime isegi poistele 10 mintsaga ära.In your face.... Siis mingi mõttetu loeng,kus sain siiski targemaks :D
Edasi liikusime Kaevandusmuuseumisse.Pole nagu elusees nii laheda koha peal käinud.Reaalselt saimegi minna maa-alla,kus kunagi põlevkivi kaevati.See oli nii äge,kõiksugused veneaegsed masinad olid ka alles.Kõik mürisesid väga valjusti.Meile anti selga ka keebid/jakid ja kiiver,mis oli mugav ja lahe,ning tuli mille sai kinnitada kiivrile,nagu päris kaevurid juba.Saime ka maa.aluse rongiga sõita.Olin hullult elevil:D Veel sõime maa-alust lõunat.
Järgnes bussiekskursioon,kus tsekkasime ka lahedaid kohti,mõnes kohas olin isegi ennem käinud.Ei viitsi pikalt jurada nendest.
Õhtul tsillisime linnas,jep,tsillisime.Terve see linn oli nagu üles kaevatud,esmamulje oli nagu Wtf is going on?Reaalselt on need 85% venelastest endale pähe võtnud,et kui teid ja tänavaid ning maju parandada,siis oleks ju õige aeg ikka neid kõike teha samal ajal.Ei,ega ma virise,aga on ikka poolearulised,kes teeb nii???
80% kohalike peadest on vist siiani haiged kuna neil keerdusid need ikka päris kõvasti.Liikusime ringi nagu maailmaimed,lõpuks hakkas isegi imelik :D

Day 3
Põlevkivimuuseum oli lahe,aga mõtlesin et saan sealt mingi põiepõletiku või midagi,sest seal oli nii külm,külem veelgi kui seal maa-all.Nõme. Kõpsisime edasi aherainemäele,kust nagu reaalselt tuligi maa seest tossu välja,mägi elab see pool,põleb!Imelik.Eesti ainuke vulkaaan.hahahaaa...
Koolis oli meil ehituse tund,alguses tundus igav,aga pärast oli täitsa tore.Praktika ja värk.

Day 4
Helooou,pidin maha surema kui nägin,et terve päev on KEEMIA,alles lõppes keemia ametlikult.Läksin siis oma paanikalise südamega trepist samm-sammult üles ja peas olid igasugused imelikud mõtted.Jõuame laborisse,esimene mulje:"omg,mida f***,võin ma siia elama jääda,pliis?"Pidin maha surema,see on nagu ameerika filmides,need laborid,miljon ainet,mustmiljon katseklaasi ja värki ja särki.Ja siis öeldi,et jah täna teete ise katseid.Kõigepealt saime selga keemia kitlid.AAAH,see oli nagu päris,sest tegelt oligi ju,bhahaha.
Tegime seal 2x rohkem katseid kui kogu 4 aasta jooksul vändanud kooli keemias.Jaaaa.see oli nii äge,valage 2 ml naatriumhüdroksiidi,mis teeb Loore valab 3 ml ja nii kogu aeg,selle pärast tulidki mu katseklaasid lahedamad kui teistel,sest ma ei järginudreegleid.Kui ma kunagi kelleltki need keemia pildid saan,siis sheerin.
Hiljem tegime igasuguseid katseid jäätise ja mahlaga.
Samal päeval kondasime selles lahti kaevatud linnas ringi ja leidisime poe XXL,jumla suoer pood,H&M jnejnejne.... Nimelt müüdi põhiliselt seda kaupa,mis on orginaalpoodides ülejäänud,või nö üks number alles.Sain endale 2 ilustat kleiti.

Day 5
Eelviimane päev,"isssand kui tore,et ma tulin",oli esime mõte mul hommikul."Maalima parim taasuta 6-päevaline reis."
Kool:Multimeedia,esimesed kaks tundi  MACINTOSHIDES.naiss,töötlesime pilte,photoshopi programmiga,jei ju ma ikka häppi polnud

Edasi liikusime tavasliste arvutite juurde tagasi,kus koostasime ise mängu.Kass pidi papagoid alla tulistama,ja ei tegimegi kõik algusest lõpuni ise valmis,see oli maailma parim arvutimängukogemus.
Buss sõidutas meid seekord Narva,kus olin essat korda,nägin oma enda silmaga Venemaad.Lahe!Tsillisime sinimägedes,jei!Nägime ka,kuidas sõbranna oma jalgu koerte rannas pesi,hiljem nägi ka kus ta käis:S
Viimast õhtust siis ka tähistasime,prjaasinkuga:D Mõned olid öö otsa üleval,mina vajusin enne ära!

Day 6
"Jätke meid siia,paluuuun" kõlas meie suust.See on lihtsalt kirjeldamatu kogemus.Ma sain nii palju uusi sõpru oma enda koolis,mis ongi käige naljakas,et ennem nagu pole teadnudki,et meie koolis nii toreda ja lahedad inimesed on. Surprise,surprise!!! Buss on kohal,kus on täpselt 18 kohta nagu meidki,okei elmae üle,mõtlesin,ja siis nagu rusikas silma auku:"Bussis konditsioneer on puruks" Midaaaaaaaaa,õues oli mingi +30 kraadi,Okei SIIS,istsuime sauna ja hakkasime liikuma.SURIME SÕNA OTSES MÕTTES,julgen tunnistada,et higistasin vähemalt 1kg võrra end kergemaks.Naiss.Praam ja kodus!

Parim praktika ever! Than juba uuesti,aaajah,järgimne aasta ma ju 12 b,siis pole praktikat,why....
Kaadrid:
IMGP3021

IMGP3042

IMGP3051

IMGP3113

IMGP3144

IMGP3149

IMGP3166

IMGP2964

IMGP2979
sellist tossu tuligi prao seest,selle peal saaks lebokalt grillida,ainult pärast jääks rõve maitse juurde

IMGP2767
IMGP2775

IMGP2798

IMGP2932

IMGP2943

IMGP2957


alguses
 tuunitud versioon



Võtke alati osa,kui teid kuhugi kutsutakse ja eriti kui  seda tehakse veel tasuta.Ma usun,et te ei kahetse seda,sest mina ei kahetse üldse,kõik olid toredad isegi venelase:D

Ja ma õnnitleks ka Liisi,kes just Superstaari tiitli pälvis:D

2 comments:

Inx said...

kes teeb nii??? haha, hakkas külge jah:D
ei tglt thank i-don't-know-who et sa mingi vladimiriga tagsi ei tulnud :)

Loore said...

ja ma ise ka õnnelik
"krasivõe deevutski" oli põhikommentaar meile