Tuesday, November 8, 2011

Unenäopüüdjad

Tellisin möödunud nädalal buduaarist endale paari kõrvarõngaid,mida olen juba ammu ihaldanud.Tänaseks oli pakk laekunud postkasti ja mina olin  väga õnnelik. Alguses kartsin pakki avad,et järsku pole need üldse sellised nagu olin lootnud.Aga hoopis vastupidi oli kõik.Unenäopüüdjad olid veelgi kenamad kui pildil,kust need tellisin.




Reedel võite mind näha kaubamaja ostuööl,sest KAROLIN sokutas mind sinna,ise ei saa tulla ja ässitab teisi,shame on her! Igatahes nalja hakkab saama,PIINLIK!!!
Üritame olla korralikumad blogipidajad :D
Lorx

2 comments:

Anonymous said...

milliselt lingilt see ostetud on? kas kellegi käsitöö? väga ilus:)

Loore said...

ostsin selle buduaarist,üks tüdruk ise vorpis neid jah,aga tal oli materjali vaid ühe paari tegemiseks.Olin viimane õnnelik,aga otsi buduaarist,neid oli seal veel.