Monday, November 21, 2011

Võrkpall on võrratu!!!

Kõigepealt räägiks hoopis möödunud reedest,mil meil toimus kabaree läbimäng.Kõrvalhoones,aga Eesti Läti sõpruskohtumine võrkpallis.10 x võite arvata,mille ma valisin.Ofc ,et kahe eurose võrkpalli vaatamise.Eelnevalt ostsin näovärvid,et kõik kenasti sinimustvalgeks plökerdada.Mõeldud tehtud seadsin Kalde,kilose kummikommi paki ja pasunaga sammud sporta suunas.Ees ootasid meid Mari,Michell ja Riho,kes ka ilmselgelt  kabaree läbimängu ignoreerisid! Värvisime rahval näod täis ja kuulasime dj suurepärast muusikavalikut,eesti laulude paremik?Oh dear! :O
 Mängijad tulid platsile,kõlasid hümnid ja möllud,mida oli ikka kenade kääridega lõigatud.Sp,et hümn sai poole takti peal läbi,really weird! Anyhow,kohe alguses tabas minu sõbranna snaipersilm ära Läti meeskonnas Gigolomehe,kes olis filmist copy&paste kohale lennutatud. Eino kena nali küll,ma olin küll poolkoomas seal naerust. Algas mäng,olin algselt üksik tulihingeline fänn oma sinivalge pasunga.See tegi ilmselgelt parimat hääl võrreldes teiste(pasuna mittekasutajatega nö:"Mõtlesin et võtan ns kaasa,ega ju ei ole mõtet sellega puhuda")pointless tüüpidega.Hiljem saime Raksult ka teise basstrompetpasuna,mis ületas vist minu oma .Let the kaanon begin! Panime Inksuga nüüd üle teineteise võidu,mõlemad kõrvadest poolkurdid juba.Mul parem kõrv ei allunud enam korraldustele,süljenäärmed said ka tõsist vintsutamist.Minust vasakule jäävatele inimestele muutus mäng üsnagi mittetalutavaks,sest nad olid ilmselgelt fännispordist väga väääääga kaugel. Tatti pritsis ka ikka pasunast kenasti ja küll temagi kõrv võtab helisid nüüd toonivõrra heledamalt.Kaugemal olev mees sõi mind oma silmadega,oleks ääriveeri kallale vist tormanud.ma ei tea,miks inimesed maksavad kaks euri selleks,et ns sooja tuppa lõmmis näoga istuma tulla. Oh neid elutuid küll,meie pasunad igatahes nöretasid ilast,sest kui ikka 5 geimi terve aeg läbi tulihingeliselt pasundada võib nii mõnigi pill aidaa öelda.Meie omad tuli lihtsalt puhtaks rapsida või paberiga üle käia ja kõlas taaskord imeline fännipasunakaja.Igatahes oli mäng meeliülendav ja Eesti võitis napilt viimase geimiga. Sai nüüd seda udujura aetud küll.









No comments: