Tuesday, December 13, 2011

Remember me?

 Jee, Karolin is back! Okei, tegelt ma pole kuskil käinudki, aga jah lihtsalt mul on nüüd vaba aega (jeii)! Muidugi see ei ole vabandus, aga ma loodan, et siiski suudate andestada mulle kunagi :( Niinii, kust nüüd alustada... aa, mäletate, ma siin kaks kuud tagasi rääkisin, et mul autokool? Nii nüüd load käes ja vuran juba kolmandat nädalat autuga ringi. Maagilisel kuupäeval tegin ARK-i sõidueksami ära- 21.11.2011 kell 11 spoookyy... Anyways, sellega on ühel pool. Siis 25.november oli viimane kabaree, millest juba Loore kindlasti rääkis, aga mõni siin esines, mitte ei vaadanud niisama (ma ei vihja kellelegi, ausalt) :D aga emotsioonid olid seinast seina- olin õnnelik, et see läbi sai, kuid samas kurb, kuna just see lavatagune melu ja see kuidas lend kõik üheks sai, seda jään igatsema, nuuks. Aga see ei ole veel kõik selle nädalavahetusega- nimelt 26.nov. toimus Saarepiiga 2011, kus siis ühe tobu soovitusel osalesin. Selle aasta teemaks oli jää sulamine, nii otses mõistes kui ka inimsuhete tasandil. See oli ka, ütleme nii, päris huvitav kogemus, kuid siiski sain uusi tuttavaid ning palju nalja. Mina isiklikult sellesse üritusse mingi täie tõsidusega ei suhtnud, vaid pigem huumoriga, ning seetõttu pole ka kurb, et mingiks missiks ei saanud :D aga see-eest sain kuhjaga nodi ja kinkekaarte, mida plaanin kasutama hakata varsti. Kõik osalejad said Grand Rose-i saunakeskuse kinkekaardid, kalendrid.ee kinkekaardi, Diva VIP pääsme, joogikaarte ja kinopileti kahele, Elu ja Ilu kinkekaardi, Planet Spordi aastase tasuta kaardi jne jne. Igatahes õnnetu pole siin millegi üle olla ;D Keda huvitab Saarepiiga üritus, ning pole näinud, siis Youtube'ist on olemas täitsa terve ürituse videod ;) Rohkem ei meenugi midagi erku, aga luban nüüd rohkem endast märku ka anda :)
 Natuke reklaami ka: 16.(kell 16.00) ja 17.detsembril (kell 18.00) toimub Kuressaare Kultuurikeskuses Gymnastica jõuluetendus. Tulge kõik vaatama! Pileti hind on 16. dets.- 2.50 eurot, 17.dets.-3 eurot (eelmüügist odavam) kes huvitatud, küsige, minu käest on ka võimalik saada eelmüügist pileteid.

Häbi tundev Karolin :)


No comments: