Sunday, December 11, 2011

Shame on us

 Pealkiri ütleb rohkem kui tuhat sõna.Aga asja juurde. Teisipäeval oli meil kooli majanduspäev, kus 12. klassid pidid müüma või pakkuma mingit teenust. Eesmärk arvutada oma tulud ja kulud ning teha korralik protokoll. Üritus toimus alles esimest aastast, tänu millele oli tunda palju nõrku kohti. Aega jäi megaväheks ! Kõigepealt olid meil kahetunnised loengud,kus esimesena esines Müslimees,kindlasti olete kuulnud sellest eesti müslist,kus on peal suur puuvili või rukkilill või muu värk. Jah,see poiss õppis varasemalt meie koolis.Aasta ajaga on ta selle toodanguga jõudnud saavutada päris palju. Võimas!
 Enivei meil oli firma nimega Beauty,kus pakkusime soenguid,patse,meiki,küüsi,näomaalinguid. Kreisi värk,millised järjekorrad meil olid. Me olime arvamusel,kas kõik või mittemidagi.Tuli KÕIK. Ilmselgelt teeniseime kõige suuremat tulu! Jäime kogu päevaga väga rahule. Pilte tehti,aga ma ei tea,kust ma neid näeksid,igatahes neid ei näe praegu, jepp -.-
 Teisipäev oli tegus päev,veel toimus meil Kooli meistrivõistlused sisekergejõustikus.Kus feilisin taas sajaga,kuulist ei maksa rääkima hakatagi.Kõrguses olin väga pettunud.Ka kolmas-neljas koht ei teinud mu tuju paremask,sest kui tulemust pole,siis mis see diplom annab :(
 Reedel oli KJK spordiaasta lõpetamine Meris. Teatavasti oli torm,praam ei liinkunud ning kohale ei jõudnud ka meie üllatuskülaline. Eelmine aasta käis Märt Israel ,seekord oli siis tänu SKYPELE  meil Aivo Normak, ehk nüüdseks juba endine Eesti kergejõustiku peatreener.Pretty  cool, ah? Madis Kallas rääkis väga põnevalt möödunud Saarte mängudest ja tulevasest uuest staadionist. Seda oli tõesti põnev kuulata! Edasi juba oli bowling ja söömine. See on kujunenud juba iga aastaseks tavaks.Mulle igatahes sobib,kõik sportlased kenasti kokku aetud.Saab hoojaajale punkti panna.
 Laupäeval olid juba Saare maakonna meistrivõistlused.Hahah,seal oli  kena nali jälle. Et mul ikka juhtub.Kogu aeg oli juttu sellest,et esimene ala on kuulitõuge 15.15 Ajee mõtlesin end  poole kolmeks kohale vedada.Kell 14.15 saabus kõne treenerilt ,kes paaniliselt mid taga oli ajanud.Nimelt pidi pool kolm kõrgushüpe algama.Vuuuh,kuidas ma siis tõmblema hakkasin,riided kokku kärmelt,õnneks paps viskas ära autoga.Jõudsin kuus mintsa enne ala algust kohale -.- Küll olingi soe,mhmh... Ja .. metsa see kõik läkski TAAS. Olin ikka väga muserdunud ja õnnetu,kuna ei hüpanud seda kõrgust,mis lootsin. Jälle topiti kolmas koht diplomiga taskusse ja adjöö. Kurb oli kuulitõukesse minna. Sealgi põrusin :( Oli üks halb võistluspäev! :d
Aga vähemasti sain autoga maale sõita.
 Täna on pühapäev ja kas nädalat on veel vaja koolipinki rühkida.See aasta peame korraldama gümnaasiumi jõulupeo,mis tõestab tulla üpris koom! Tulge vaatama!
 Mingeid segapudru pilte ka:D



kunstis pidime tegema mingi taaskasutus asja,ma tegin kummikommikarbist sõrmustelaeka.



Karolin mates


öökapi lugemik,päris hea on


BOWLING
ma vist polegi oma uut telefoni eksponeerinud,sain selle ammuammu.Soov oli saada täiesti tavalist,ilma mingi puutetundliku ega klapi ega üldse mitte millegita.Saingi väga normika,ma superrahul! Mitte, et mul midagi puutetundlikku vastu oleks ,aga mu iPodi ei ületa ükski samsungi või muu wannabe iPhone. Tänu skypele saan ka nüüd iPodiga helistada,kuna mulle kingiti krediiti. Mu telefoni aku seisab nädalaid,niiet in your face nutitelefonid,ks te iga päev või üle päeva laete.
so,here's my phoney... NOKIA 2370 CLASSIC

HEA,ET LUND MAAS POLE,AGA SEE VIHM JA TORM MULLE KA EI MEELDI!!!
Jõululaupäeval võiks lumi ikka nats alla pudeneda ja siis pärast võib taas kiireltkiirelt sulada.
Ega seda aastat enam palju pole jäänud.
Tsao!

No comments: