Wednesday, February 1, 2012

Happy moments

  Eile käisime Karoliniga kangapoes ja kiirelt hüppasime läbi ka Stiilikast. Võibolla tähelepanelikumad lugejad mäletavad mu eelmist hurmavat leidu sealt poest. Pruun kott,millest kauplesin pool alla,kuna olin surmkindel,et poemüüja ei oska seda avada ning tembeldasin koti puruks :D Joppas tookord,eile aga näkkas mu silm jälle ühte  kipat väikest märssi. Seekord ma lihtsalt sulasin seal,nagu ka eelminekord tegelikult. Hinda nähes morjendus mu tuju. 6.50 kasutatud koti eest,are you serious? Aga kuna mul polnud rohkem kui neli euri,pidin taaskord oma turumutilaadseid oskusi kuritarvitama. Tegin haleda näo pähe ja suure surmaga sain koti taaskord odavamalt kätte. Marssisin õnnejoovastuses poest välja endal näpud taaskord põhjas!
värv on mingi punakaspruun,aga pildil tundub üks pool heledam,kuna valgus paistab otse peale

kott on nahast

No comments: