Wednesday, May 16, 2012

Eemal

Jah, ma olen uppunud matemaatikasse, kahetsen siiani, et selle valisin, aga mis enam teha, tuleb julge hundirinnaga vastu hakata ja hästi palju õppida (mida ma tegelikult veits eiran). 

Homme olen Rakveres, kus toimuvad koolidevahelised võistlused kergejõustikus. Hüppan kõrgust, enda teada midagi muud tegema ei pea. Eks jah, näis, kuidas me tänavu kohale jõuame, sest tavaliselt on bussil olnud selline komme,et ta tahab teepeal ära laguneda. Jõuame enamasti kohale 10 mintsa enne ala algust, muidugi JÕUAME me ju selle ajaga end soojendada ja muud ametlikku värki teha. Aga eks ikka huumorit ole ka palju selles shows.

Järgmine kord näete mind siin arvatavasti esmaspäeval või teisipäeval, igatahes mitte see nädal!
Kuulake laula ka :D

1 comment:

PiiaP said...

Hei!
Ma olen sind premeerinud Versatile Blogger Award'ga.
http://pisipiiablogi.blogspot.com/2012/05/ainult-head-uudised.html
Piia