Wednesday, June 9, 2010

Elus, terve!
Esinemine läks hästi Orissaares,ilm soosis ka meid .Ei tegelt te oleksite pidanud nägema kui kihvt see oli,staadion rahvast täis ja kõik tantsivad samamoodi,jeiii.
Praktika oli ka sündmusterohke,kõige hullemad seal olid siiski sääsed,kes mind himustasid.Ja nägin ka 4 maduussi.Vastikud olevused.Igatahes see polyvore pilt,mis ma tegin nö.looduse jaoks erines kardinaalselt sellest,mida mina kandsin,sest essal päeval oli ilma kehva ning ei taibanud ka soojema ilma riideid tarida,see-eest oligi teine päev 30 kraadi lagipähe ja mina istusin siis oma kilepükstega ja hirmutasin päikest eemale.
Reedel siis käisin Triinu 18 sünnipäeval,mis oli päris hea,et siinkohal sellest rohkem mitte rääkida,aga jah istusime pea, et 12 lõkkeümber ja jne... Pleiss oli idekas.Rahvas ka!
Lennupulmas kandsin eelmise aasta lõpukleiti!Siinkohal pean kurvastama piltide poolest,sest neid eriti pole kellegil üleval ja ise ei viitsinud pildistada.Aga jh,pulm vajus ära ,surime seal viimaseid tunde.




Pühapäeval käisin semiiri kevadkontserdil,mis oli ülilahe,jubekihvtid tantsud olid ka , XD 5+.




Viimasel ajal ei suuda ma enam poes oma rahakotti ohjeldada ja ostsin jälle 2 uut küünelakki,jaiiiks ma ei tohi ju! :( :D

Ja kui tõesti keegi ootab neid videosi kui ma nailarti teen,siis sellega on veits halvad lood!nuuks..

Aga siis pilte ka teile: Teisipäevased vaimusünnitused!

Kiviga ja kivita
Need lakid ostsingi!




Pulmaküüned!


Täna käisin ka juuksuris ja juuksed tsipa lühemad jälle,ahjaa tegin täna Meeleheitel Koduperenaiste kokaraamatust šokolaadi-lehmakommi kooki,mm jaammmi, homme teen pilti,aga seniks tsaoki!


Loore

No comments: