Saturday, June 19, 2010

Väike Saaremaa trip!

Olin peaaegu terve nädala Leisis ja Pärsamal vanavanemate juures,nii enda kui ka Inksu omade juures.Õnneks oli mul kaasas fotokas ja sain päris palju klõbistada.Ilmad olid sellised imelikud,kuid viimastel päevadel sai ka end veits grillida päikese käes! :)
Tegime ka väikse photshooti , Jõistes sain aru,et mu fotokas on ikka päris püss kui seda vaid kasutada oskaks!
Ja praegu on ka väga suur lõpetamistuhin,nii et jah, PALJU ÕNNE KALLID LÕPETAJAD!
Ka Karolina on Saaremaale jõudnud ning lõpuks saime koos ühe suhteliselt normaalse pildi.Aga nüüd siis pilte...
See on Mujaste rannas tehtud
Jõiste päikeseloojang.


Modell:Ingrid




ning Loore
Ja veel looduspilte



Esimesed metsmaasikad,mida ma sellel aastal olen näinud.


ajan ka natuke kommi-isu peale :)


Loomulikult ei unustanud me küüsi

Tuhkana rand

ja see kauaoodatud pilt!
Karolina & Loore
Ilusat suve kõigile!
Loore

1 comment:

Anonymous said...

:)