Sunday, June 20, 2010

What i would wear- Day & Night

Ma mõtlesin, et teen polyvore´is pildi (kui nii öeldakse, mai tea:D). Igatahes pildi mõte on selles, et kuidas kanda sarnaselt ülesehitatud riietust päeval ja õhtul. Tegelikult kõik ei näe täpselt selline välja nagu mu visioon oli, aga jah. Ma kirjeldan kõigepealt päevast riietust.
Pluus oleks tegelikult pidanud olema ilma varrkukateta ja kott oleks võinud olla pikema sangaga ja väiksem. Ja põlvikud( valged sokikesed sobiksid ka) jalga ja armsad kingad ka. Tegelikul ma kannaks ise ka nõnda neid riideid, aga mu samasugune seelik jäi Tartu ja pluus mis oleks sobinud jäi ka sinna, aga mul on kaks paari taoliseid jalanõusid olemas ja eks ma töötan siis natuke teistsuguse looki välja ;)
Õhtune komplekt meeldib mulle ka väga ja ma kannaksin ka neid riideid, aga mul ei ole midagi niiväga sarnast:) kontsakingi ma ei paneks, sest ma olen pikk ilma nendetagi. Tegelikult kui kingi kanda võiks jalas veel olla ülepõlve mustad põlvikud, siis oleks täitsa perfect:D





PS. Ma arvan, et taoliseid postitusi hakkab veel tulema, kus ma näitan mida mina suvel kannan ja mis minu meelest on ilus:D Pildil pole asjad just päris tasakaalus, kuna kui teha tööd suurel valgel taustal, siis ma unustasin paigutada kõik täspselt keskele. Ma loodan, et selline postitus meeldis, sest see on ainult minu maitse ja osadele see ei meeldi:D


Karolina

No comments: