Tuesday, April 19, 2011

Bye-Bye

Hei-hei, ma arvan, et kõik on juba märganud, et minult pole juba väga ammu ühtegi postitust. Põhjuseks on see, et see blogi lihtsalt ei ole mina. Ma tahtsin kirjutada ja teha postitusi enda elust ning see blogi ei tundunud selle jaoks õige. 
Mul oli juba varem täielikult enda blogi, mis oli seotud peamiselt kooliga, nüüd ma muutsin seda natuke, et ma saaksin seal ennast tõeliselt vabalt tunda ja ma tunnengi. See tähendab seda, et selle blogiga on minu poolt nüüd kõik. 
Minu teada jätkab Loore blogimist, aga kui keegi tahab edasi lugeda minu tegemistest siis klikkigu SIIA. Ma kavatsen ka kõik enda tehtud postitused lähitulevikus ära kustutada, nii et kui kellegil on tahtmist mingeid vanu postitusi veel vaadata, siis tehku seda kiirelt.


Kõike paremat,
Karolina


3 comments:

Anonymous said...

ega ma sind ei followi nagunii.
lollakas, et ära lõpetasid-.-
oksau.

Karolina said...

Tere, ananüümne!
Ma pole öelnud, et keegi peaks followima, link oli mõeldud neile, keda peaks huvitama, mida ma Tartus teen.
Lõpetamine tundus lihtsalt õige, kuna me Loorega oleme siiski erinevad inimesed erinevate vaadetega, siis ongi raske midagi ühtset teha ja erinevates linnades elamine ei tule ka sellele kasuks. Ma loen ennast kunsti inimeseks ja minu jaoks on väga tähtis ennast õigesti väljendada ja see blogi lihtsalt ei võimaldanud seda.
Minu lõpetamine ei tähenda ka seda, et blogi ei jätkaks ja ma usun, et blogis tuleb veel väga toredaid uusi muutusi(mida ma juba ootan:D).
Igatahes ma ei saa aru mille üle sa nurised, kuna blogi jätkab, see ei mängi mingit rolli kas postitusi teen mina või keegi teine. Ja kui sind ärritab, et ma lõpetasin, siis sa just peaksidki mu blogi followima, sest nagu näha, siis sulle meeldisid mu postitused ja sulle ei meeldi, et ma seda enam ei tee, nii et äkki sind rahuldab minu blogi :D

Kõige naljakam su kommentaari juures on see, et sa tuled teisi maha tegema ja sa ei julge see juures isegi oma nime avaldada, kuna arvatavasti arvad, et sel juhul tehakse sind maha.

Karolina
Ps. loodetavasti sa saad ise ka aru, et sa väljendad ennast väga sobimatult.

Anonymous said...

Hah, valus luuser! See selleks, et sa enam blogisse ei kirjuta, postitused võiksid ju alles jätta, idu. Või kasutad oma autoriõigusi nende sissekannete blogist eemaldamiseks kuna leiad, et sinu postitused on mingi ulme kuld?
You suck!