Monday, April 11, 2011

Happy birhtday to me...

Jee,sain täna 18.Olen nüüd official adult.Muud tunnet nagu polegi,kui just see,et selline kerge mulla lõhn käib üle pea :D Olen kingitustega ja õnnitlustega üle korvatud ,kuigi suht paljud ei teadnud täna,et mul on sünnipäev,kõmpisid külmalt mööda,aga eks ma andestan neile :D Ok,see oli ns.jutu jätkuks öeldud
Hommikul üllatasid Inksu ja Raksu mind ikka meeletult.Nad tulid 7.15 mu ukse taha.Laulsid mulle,aww,that's  just awesome.Sain küünlaga koogi ja kaks kingitust,haha,pluusil oli järgmine tekst: "My heart belongs to a mini cooper",must love :) Tänks,sista!
Koolis kinkis Karx mulle korvitäie muffineid,mis olid the best :D Ajaloo ning mate tunnis lauldi mulle jälle :D
Vanematelt sain ka igast saffi:D Tänasest olen ka ametlikult ristitud nohikuks,kuna sain endale nohiku prillid:D Suured tänud kõigile,kes mind meeles pidasid,olge ikka sama armsad edasi :D
Trennis,kus tegelt toimusid hoopis KG võistlused,millest pidime loomulikult osa võtma,visati mind üles.Kogu KG rahavas nägi jeje,ma vihkan tähelepanu,oleks mõtekas siinkohal ära mainida,ja siis sõime toorjuustu-tarretisekooki,mille mu paps valmistas.
 Enivei,aitab sellest heietamisest,laupäeval on LOOK KOOL,minge kõik vaatama,ma ei saa kahjuks minna,kuna pean Partyt.
Siinkohal teeksin veel reklaami 6.mail olevale viimasele Kabareele,kes pole näinud,tulge ikka kindlasti vaatama :D

Loore (18) :D

No comments: