Thursday, April 21, 2011

Hey-Hey!

No teretere! Mina olen siis Karolin (jah see Karolin, kelle nimi siin blogis paar korda läbi ka on käinud) ja olen siis Loore uus partner whatwelovemost'is :) Loorega olen juba eelmisest sajandist sõbranna olnud, nii et oleme praktiliselt nagu sukk ja saabas ja sageli loeme lausa üksteise mõtteid (that's creepy..). Anyway, nagu te kõik näete, siis muutsin ka blogi kujundust natuke kevadisemaks ja rõõmsamaks (ma tean, et see on kurb, et Karolina ära läks, aga ega sp blogi kohe seisma jää :) ). Ma loodan, et kõigile meeldib (k.a Loorele, kes seda veel pole näinud :D). Nagu ma juba ütlesin, siis Loorega mõtleme väga sarnaselt ja sellest järeldades on meil ka ühine maitse moe jms vallas (muidugi mitte kõiges ei ole me ühel nõul). Ma olen suhteliselt amatöör blogitamises, aga kui Loore mulle pakkus seda võimalust, siis mõtlesin, et miks mitte proovida. Ja siin ma nüüd olen :D Mida siis veel minust... meeldib võimelda, käin cheerikates, meeldib reisida, mõnikord ka köögis midagi valmistada jne ja muidugi-olen ka meikimises kätt proovinud ning siiamaani proovin. Kindlasti tuleb postitusi selles vallas siis, mis on suhteliselt uus blogis, minu teada vähemalt. Tegutsen ka Polyvore'is, mida kõik peaksid juba teadma, mis see on. Aga mis ma siin ikka plätran endast (piinlik hakkab juba), kui tahate veel midagi teada, siis ootan huviga :D.


Karolin
P.S ootan huviga teie kommentaare oma postituste kohta (nii positiivseid kui ka kritiseerivaid) ;) 

1 comment:

Anonymous said...

LIKE!!!!