Thursday, September 6, 2012

Oh, those crazy times...

 See aasta on lihtsalt nii palju uusi asju,sügavad mõõnad ja ülimad mäetipud. Vahepeal oli küll tunne,et sinna auku ma kinni jään, aga tänaseks on toimunud ikka selliseid üritusi ja tegemisi,millest ma poleks ealeski oslenud/kuulnud, kui poleks nö.seal augus vaevelnud. Nii palju uusi tutvusi nii Eestis kui teistpoolt piiri. Rasketel hetkedel sain aru,et mul on tõelised sõbrad. Lihtsalt liiga head olete! Päris palju olen viimasel ajal elu teise pilguga vaatama hakanud. Elame ju vaid korra ja päris mõttetu oleks lihtsalt huvitavatele pakkumistele ei öelda. Eelarvamused teiste suhtes on ka jaburad asjad, olen nendest vabanenud. Lihtsalt tehke neid asju, mille pärast te 5 aasta pärast ei kahetse, et need tegemata jäid.

Olen juba kaks päeva pärast trenni ujumas käinud. Ei, mitte sise- või välibasseinis vaid ikka meres. Kallis kodusaar on ju selline meresaar,et ujumas saab tõesti igal pool käia. Jutt sellest, et vesi on ju nii külm ja võib haigeks jääda, tuleb enamasti nende suust, kes ei vaata elu sellise pilguga,mis mina.  Proovige ise järele ja tehke siis omad järeldused! Eks muidugi, kõik ei pea keset septembrit ujumas käima, igal ühel omad huvid. No näiteks mina ei ...., okei ma mõtlesin ja mõtlesin ja ei teagi,mida ma ei teeks, sest tahan reaalselt teha kõiki asju,mida vaid pakutakse, isegi kui ma neid ei tee, siis tahan öelda, et  igale poole kõik ei jõua 

Kuressaare Noorte Huvikeskus pakub võimalust õppida hispaania keelt. Super äge, tahtsin minna Hispaaniasse vabatahtlikuks,aga näed,ei saanud,kuna kümnesse kohta kuhu kirja saatsin, pole tänaseni vastatud. Pole hullu, kui kodulinn tasuta sellist võimalust pakub, siis hell yeah olen ma kohal. Näiteks mu ema arvab, et ma olen täiesti segi keeranud. Tema ei näe vajadust hispaania keelel, aga kui see mind huvitab, siis teda peaks ju ainult lohutama see, et mina olen õnnelik. Mina ei keela teda tegelemast GNLD-ga, mis minu jaoks kõige põnevam ei tundu. Las laps olla õnnelik! :D

Hetkel töötan Eesti-Läti noortevahetuse projektijuhi abina. Selline peen nimi jõudis minuni tänu sellele, et ise ühes nende noortevahetuses osalesin. See töö on hoopis midagi muud igapäevasele rutiinsele tööle. Ma lihtsalt ei suudaks iga päev midagi sama teha, igasugune korraldamine ja uurimine ja puurimine on nii lõbus. Isegi kui öeldakse EI,siis see viib ikkagi edasi, sest tean et järgminekord olen parem, püüan rohkem. Ah, seal on nii palju asju teha ja kunagi ei tea,mis homme võin teha või kus olla :D

Kolmapäeval käisin püsilakikoolitusel. Niiet hoidkem silmad kõrvad lahti, kes on huvitatud endale geellakki küünetele saama. Päris hea on mingi 4-6 nädalat käia ringi nii, et lakk maha ei tule, samas see ei riku oma küünt, siiani ei jõua ära tänada neid inimesi,kes sellise asja peale tulid. Lõplikult peaks kõik kauba kätte saama järgmine nädal, niiet kindlasti lasen info siia laiali, kui äkki on huvilisi. Ootan kõiki :D

Kui ma kunagi vihkasin äratuskellasid ja üldse hommikul tõusimist, või kellegi poolt üles ajamist, siis nüüd on kuidagi patt magada kauem kui 9 ni. Üle kivide ja kändude olen suutnud ikka pärast hommikutirinat keha voodist üles ajada ja metsas paar tiiru teha. Ma ei tea, millal ma Roomasaarde ka hommikuti ujuma jõuaks,aga üksi on kuidagi igav käia. Siuke pläkutamise värk sobib mulle rohkem, kui niisma üksi ulpida.

Oodake Karxi postitusi, need on sisukamad kui mul elu mõistmine :D 

See tundus päris deep, uskuge mind ma olen tegelt energiapomm ja niisama ei sure. Naerata ja maailm naeratba sullegi !!!
Minigeid rändom pilte on isegi....
Kuva fail photo.JPG slaidiseansis

Kuva fail photo.JPG slaidiseansis

Kuva fail photo.JPG slaidiseansis

Kuva fail photo.JPG slaidiseansis

Kuva fail photo.JPG slaidiseansis

Kuva fail photo.JPG slaidiseansis

Kuva fail photo.JPG slaidiseansis

Kuva fail photo.JPG slaidiseansis

Kuva fail photo.JPG slaidiseansis

Kuva fail photo.JPG slaidiseansis

Kuva fail photo.JPG slaidiseansis

Päikest, natuke ta end veel ilmutab :D

2 comments:

sannuly said...

niii positiivsust täis postitus! nii hea ja motiveeriv isegi :D

Loore said...

oi, ma tänan :D