Sunday, September 16, 2012

Heiheihei!

Karolin siinpool. Loore on siin usinasti postitanud, nüüd on vist minu kord. Mul on teile tegelikult päris paljust rääkida, kuna aega on ikka päris palju möödas ajast, mil viimati kirjutasin. Anyways, alustame siis septembri algusest. Nimelt pakkisin 1.septembril oma elu kokku ja suundusin oma uude koju Tallinnasse. Esimene nädal siin oli ikka päris kõhe, kuna enam ei ole vanemaid kõrvaltoas magamas ja igas asjas abistamas, kui vaja on. Nüüd tuleb ise hakkama saada. Praeguseks olen tasapisi harjunud ja leppinud sellega, et koju saab kaks korda kuus ja siis ka vaid nädalalõppudel. Aga ega see elu siin nüüd nii kurb ka ei ole, sest minu uueks elukaaslaseks on ju Gellu :D Meie pisikeses, kuid hubases kahetoalises korteris on minu toas hiigelsuur masterbed, mis võtab enda alla umbes kolmveerand toa suurusest, ja muidugi laud, telku ning riiete jaoks kaks stanget.

Esimesel koolipäeval valdasid mind igasugused emotsioonid: kurbus- kuna ma ei sammu mööda trepiastmeid Saaremaa Ühisgümnaasiumi ukse poole; elevus- siiski uus koolimaja, uued elamused, uued sõbrad jne; uhkus- olen ju siiski tudeng nüüdsest!; hirm- äkki on väga raske koolis ja ma ei saa hakkama?!??; paanika- ma ei teadnud, kus aula on :D Kindlasti oli emotsioone hulgaliselt veel, kuid enam ei meenu need kahjuks. Niisiis võtsingi 3.septembri päeval suuna Tallina Tehnikakõrgkooli poole. Teekond siit Siidisaba tänavalt kooli ei erine väga minu kooliteest gümnaasiumi ajal, pool tundi jalutamist ja olengi kohal, kuid ma olen siiani olnud väga laisk ning vaid esimesel koolipäeval jala kooli läinud, sest bussiga sõidab vaid 10 minutit ja siis veel veidike jala ka minna :D Esimesel päeval koolis olid vaid infotunnid, kus õpetati koolikodulehte kasutama ja igasugused tähtsad tegelased koolis võtsid sõna. Teisel päeval hakkas juba tõelised loengud pihta...hahaha, NALI! Ei hakanud veel midagi, need olid ka rohkem infotunnid, kus õppejõud seletasid, mis edasi saama hakkab+ paljusid õppejõude huvitas, miks me siia kooli õppima tulime just seda eriala. Huvitavamad tunnid on muidugi eriala tunnid, kuid mate, majandusmate ja füüsika jätavad mind päris külmaks :D (ega neid ju gümnaasiumi ajal eriti õppida ei viitsinud ju)

Esimene koolinädal sai läbi ning 7.septembril sõitsin Saaremaale, kuna laupäeval tegime Gymnasticaga proovi Soome sõidu jaoks. Laupäeval käisin maal kartuleid võtmas ning oligi nv juba läbi. Selline tunne on nagu polekski seal käinud. Pühapäeval tulime Gelluga koos taas päälinna ning algaski uus koolinädal. Teine koolinädal oli juba keerulisem, tulid esimesed kodused ülesanded. Noh ega see minu jaoks ei olnudki nii keeruline, kuna käisin vaid 2 päeva koolis :D

Teisipäeval läksin pärast kooli Kristinile bussijaama vastu- ta tuli suurele õele külla :D Siis käisime koos linnas ja Kristiines poodides, sain ühe nunnu pluusi ja talveks soojad "UGG-id", Pepe Jeansi omad ja vaid 18 eurot (olin neid juba ammu uusi otsinud). Aitäh Kristinile, kes need poeletilt leidis :) Niiniinii kolmapäeva hommikul tõusime kell viis, kuna pidime poole seitsmeks Kosmose juures olema, et sealt koos teistega sadamasse minna ja laevaga edasi Soome põrutada. Soome jõudes tarisime oma kotid Olümpiastaadioni hostelisse, mis sai meie ööbimiskohaks kaheks järgnevaks ööks. Esimene päev Soomes käisime linna peal (loe: H&M- is) shoppamas. Teisel päeval olid meil platsiproovid, mis olid hästi kenad mudased, kuna just oli sadanud ja spagaati oli seal eriti "mõnus" teha :) kuid see saare naisi ei heidutanud, vaid tegime oma proovi kenasti (lausa mitu korda) läbi. Siis viidi meid jällegi linna peale ning ühte väga vingesse ehtepoodi, kus me oma tund aega kindlasti veetsime. Olime ju nagu lapsed kommipoes :D Marta ei ostnud seal sellepärast mitte ühtegi asja, kuna ta ei suutnud valida, mida võtta, nii palju kenasid asju oli :D Õhtul oli seal samas märjal platsil esinemine, mis möödus viperusteta ja pealtvaatajad ütlesid, et kui meid poleks olnud, siis oleks see üritus seal päris igav olnud. Pärast esinemist olid seal platsil erinevad workshopid ja meie otsustasime minna salsasse, kuna tundus huvitav. Ja see oli nagu ÜLIvingeee! Treeneriks oli kuubalasest mees, kes kogu aeg säras ja naeratas ning oli näha, et ta teeb oma trenni hingega ja lõbuga. Lihtsalt ülilahe!!! Kui teil tekib kunagi võimalus minna salsasse, siis minge KINDLASTI ja te ei kahetse ;) Kusjuures, vb jõuludel teil tekibki võimalus, kuna too kuubalane tuleb arvatavasti Saaremaale workshope tegemine. Nii et olge valmis ! :D

Aga juba reede hommikul suundusimegi laevale, kus sõime rootsi lauas ennast nõnda täis, et ma ei tahtnud õhtulgi eriti süüa :D Söömisest ma aga ei pääsenud, kuna tuli minna sünnipäevale botaanikaaias ning toitu seal juba oli. Sünnipäev toimus botaanikaaia palmipuude majas, mis on imeilus koht lihtsalt, ainult positiivsed emotsioonid sealt. Nüüd olen aga kodus ja astun sirge seljaga vastu kolmandale nädalale TTK-s :)

P.S Ma loodan, et viitsite seda ülipikka postitust lugeda ka :D

K

No comments: