Wednesday, July 14, 2010

Floral Print

See suvi on kohe eriti lillemustriga asjad moes, enamasti küll väga kribu mustriga, et siis lilled on väikesed ja neid on hästi palju. Ma olen poodides enamasti näinud kahte sorti mustreid, mis on siis kas väga ergud või kulunumad ja jätavad vanaaegsema mulje ning samuti lilled ise, et kas on realistlikumad või kohe väga mitterealistlikud :D mis on arvutiga tehtud. Mul endal pole peaaegu üldse lillemustriga asju, sest minu jaoks jätavad nad sellise väikese armsa tüdruku mulje(oleneb lillede suurusest, värvist jne.) ja mulle meeldivad suuremad ja abstraktsema mustriga riided. Enda kokkupandud komplekte ma kannaksin küll ja need ei ole nüüd kohe kindlasti ainukesed võimalused kuidas lillemustriga asju kanda, lihtsalt kõik on väga üldistatud ja võimalikult palju lilledega riideesemeid kokku pandud. Samuti kasutades erinevaid esemeid, värve, lõikeid ja mustreid saab rõhutada just enda stiili ja mitte minna massiga kaasa. Minu polyvore lehte saab näha SIIT.
Karolina

1 comment:

Pia-Lotta said...

mulle meeldib see pilt . kannaks isegi neid riideid ja kingi ja aksessuaare . Jutt on ka päris hea , sain isegi targemaks :)
Lotta .