Sunday, July 18, 2010

Fotod

Enne kui Lotta läks ära(suundus paariks kuuks Jaapanisse, tema blogi vaata SIIT), siis ma tegin temast veel mõningaid pilte. Alguses oli mul plaanis teha mõne kindla stiiliga fotosid, aga see ei tulnud hästi välja, sest Lotta oli liiga väsinud ja ei viitsinud, et siis nüüd on lihtsalt pildid. Ma olen piltidel natuke hele-tumedusega jamanud ka, isegi ei viitsinud töötlusprogrammi lahti teha:). Ma avastasin, et ei olegi nii palju kenasid pilte mida siia panna, nii et preagu jäävad need kaks, eks Lotta annab mulle teada kui ta tahab siin veel midagai näha:D ja see esimene pilt on minu arust super kena, Lotta tahtis seda alguses ära kustutada:D Eelmine fotode seeria on SIIN

Karolina

1 comment:

Pia-Lotta said...

Aitäh sulle ! (:
Sa võiksid kuskilt need pildid üles leida, mis veel samal õhtul tegime, tahaksin neid näha .
Lotta .