Saturday, July 24, 2010

Tartu- What we wore


Ma pole tükk aega postitusi teinud ja Loore ka mitte, kuigi ma arvasin, et ta vahepel teeb.
Igatahes ma läksin kolmapäeva hommikul kõige varajasema bussiga Tartusse ja olin terve päev Tartus, ööseks läksin Päiksi. Alguses käisme õe ja isaga onu juures vaarikaid söömas ja siis nemad sõitsid Päiksi ja mina jäin linna, natuke aega šoppasin üksinda ja viie paiku sain Angelaga kokku. Sõime kana- ja juustuwrappe, arbuusisalatit ja ajasime juttu, siis käisime paaris poes ja lõpuks istusime lihtsalt Emajõe ääres. Me tegime ka " what i wore today" pilte:D ja nüüd siis
pildid(hetkel olen Konnasilmal ja olen folgil käinud, nii et sellest tuleb ka postitus ja mul on täna sünnipäev :D)







1 comment:

Pia-Lotta said...

uauu , sa siiski kannatki enda tehtud kleiti :D
Lahe, ma tahaks ka vaarikaid ja arbuusi salatit :(
igatahes, tee siis folgist ka postitus valmis.
Lotta.