Wednesday, October 27, 2010

Haircut...

Täna käis meil külas juuksur,kes lõikas peale mu mampsu pea värvimise ja lõikamise ka minu kiharaid. Laisin lühendada vaid otsi,sest kes tahaks kabaree ajaks lühikesi juukseid,mkm,mina see pole. :)
Eile sai veidike linnas ringi kolatud.Ostsin ühed imearmsad kõrvarõngad,mis on klõpsuga.Ma ei tea,mis viimasel ajal toimub,kuna ka eelmisel nädalal sai soetataud uued kõrvarõngad.Seekord aga sai need üliodavalt,pole vist kunagi nii soodalt kõrvakaid ostnud!
***
Today we have a guest, a hairdresser :) She cut my hair ends only,because who wants short hair to cabaret time,thats not me!
Yesterday we went to town.I bought a cute earrings, they are clicking on. I dont understand whats going on,As it was only last week ago,if i bouhgt new earrings.But this time I got them extremely cheaply.I have ever bought a pair of earrings so cheaply. Just nice...

Mustad ostisin eelmine nädal ja rohelised eile!

Rubriik: Mida me kandsime!
You can see my new floral leggings
Karolin :)

Ja siis ma plaanisin veel rääkida ühest konkursist,mis polyvores möllab.Nimelt võtsin osa rinnavähki toetavast kampaaniast ja tegin ka ise ühte plakati.
***
I took part breast cancer preventive campaign polyvore.com I made a poster which is supported!
Loore...

No comments: