Friday, October 15, 2010

Midagi,mis ostmata jäi

Ma vist olen juba ühes postituses maininud,et tahtsin endale seda suure kivikesega sõrmust.Tallinnas käies ma lõpuks nägin seda, kuid ei ostnud!Kodus kahetsesin,seda.AGa, aga,isa käis täna Rocca Al Mares ja ostis selle sõrmuse mulle Lindex'ist ära.Ma nii õnnelik :) :)
Ja veel,nimelt olen juba mingi kuu aega taga otsinud ühtesi lillelisi retuuse,mida meie A&G oli ainult s-suurust,aga ma ei mätsi end sellesse.Täna uurisin asja ja kui kõik plaanipäraselt läheb peaksin kolmapäeval oma retukad kätte saama!
Oma helendava küünelaki üle olen üliõnnelik! Parim investeering ever! See laupäev toimub meil siin Kuressaares mingisugune MoeGläm,ma ei oska ette aimata,mida see endast kujutab,kuna aga meil samal ajal tulevad sugulased pealinnast,siis ei teagi kas saan minna,aga üritan kindlasti!
Veel üritan jõuda see nv võrkpallivõistlustele,seniks aga edu


Selliste küüntega käisin ilumessil.

Loore
ahjaa,olen nüüdsest ka ametlikult kabaree lainel XD

No comments: