Saturday, October 16, 2010

LUSH!!!!


Mul on lõpuks nüüd internet ja postitusi hakkab ka uuesti tulema :D
Septembris sain ma väga toreda üllatuse osaliseks kui nägin Tatu Kaubamajas Lushi poodi:D, aga esimest korda läksin ma alles täna sinna, kuna ma tahtsin oma stipi raha ära oodata, mis tuleb küll alles järgmine nädal, aga jah otsustasin siiski juba varem ära käia. Kuna mul just väga palju raha hetkel ei ole siis ma piirdusin ainult ühe asjaga- suhkruga kehakoorjaga Sugar Babe, mida saab paar korda kasutada.SIIT(inglise keeles) saab rohkem lugeda ja ma leidsin ka eesti keelse Lushi lehekülje SIIT.Poes olid tõesti kõik seebid, šampoonid jne olemas ja müüja oli väga tore ja abivalmis. Eks ma anna teda kuidas see toimis ja nii, aga lõhnab küll väga hästi.


Veel ostsin ma täna näokoorja, mis on pähkliõliga ja mis lõhab samuti imeliselt. Ootan juba õhtut, et saaks kasutada:)


PS. varsti tuleb paar DIY mõtet ka:)
Karolina

No comments: