Thursday, September 1, 2011

Ilusat essat seput kõigile!!!

12. kord oli mul siis täna esimene september koolis. Ausalt öeldes ei olnud mul hommikul mitte mingisugust tunnet,pabinat,närvitsemist,mitte midagi ! Nagu täiesti tavaline päev,jeap.Igatahes mul oli värskelt meeles see,kui oli minu kõige esimene september koolis.Rongkäiku minemisel tuli üks tüdruk minu ja Karolini juurde ning küsis,kas me tahaks tema käest kinni hoida.Me ei tahtnud,me olime hullud bossud enda arust,et me läheme kahekesi koos,pole meil kellegi käsi vaja.Jejeje siis tuli suured 12.klassi poisid ja õpetajad ning nägid,et oh,siis veel kaks tüdrukut üle.Võtke nad oma käevangu.Ojee vähe ei kahetsenud,et selle tüdruku käest kinni ei haaranud ennem. Pidimegi terve tee poiste kätest kinni hoidma,ega see meile eriti ei meeldinud,aga praegu on küll lahe mõelda,et me saime just poiste käevangus aktusele marssida.Ja täna oli meie kord võtta käevangu üks essa klassi jüts.Mina sain ühe tüdruku nimega Karmen.Veits häbelik,aga ega minagi essal koolipäeval kõigega kõigest ei räägiks.Kui ma klassiõe käest pildi saan oma tupsuga,siis postitan selle. Igatahes vanead ostsid sefiiritorti ja olin õnnelik.




No comments: