Thursday, September 1, 2011

Viimane esimene september


Nonii, kuna olen natuke aeglasema taibuga kui Loore, siis ei saa ma siia suurt midagi tänase piduliku päeva kohta juurde lisada :D Ongi see koht käes, kus rohkem ma ei saagi rongkäigus lossihoovi rõõmsalt marssida(muidugi kui just kunagi õpetajaks SÜG-i ei satu, siis muidugi saaks veel). Iga aasta mõtlen, et nõme on see 1.sept. jne, miks see nõme rongkäik on jne, aga see aasta nagu tuli väike kurbusepisik sisse, et ongi viimane juba, alles tundus, et 11.aastat saan ju veel käia, aga ei, oleme nüüd abituurium, kõige suuremad ja vanemad koolis (täitsa uhke tunne juba) :D. Aa, ma olen ka see aasta sellise peene ametiga nagu lippuri assistent ehk teisisõnu pean lihtsalt ilus olema lipu kõrval, kui on mingid pidulikud ja tähtsad üritused (nagu näiteks lõpetamine ja 1.sept. rongkäik). Sain siis uhkelt rongkäigu eesotsas käia, tekkel käes ja naeratada :D Loore palus mul minu tänasest outfit'ist ka pilte blogisse panna, nii et need tulevad ka siis siia alla :

Vabandan, et piltidel on ka teisi inimesi, aga paremaid ma ei leidnud :(
Nii seljas oli mul siis must Madonna kardigan ja hall Ze-Ze pluus, mis mõlemad on pärit kaubamajast, seelik on kunagi ammu ostetud ma ei mäleta, kas Ottost või Halensist(igatahes ühest neist kataloogidest). Kingad on pärit Tallinna Shu'st (kuna Kuressaare omast ei ole ju midagi osta). Alumisel pildil olen siis oma töökohustusi täitmas :)














Tsauki-tsao ;)

No comments: