Friday, September 23, 2011

Oujeee

Jah,sel kolmapäeavl oli mul viimane eksam Ark'is.Kell kaheksa oli veel viimane sõidutund ja 9.00 hakkaski juba pihta sõidueksam.Närvid olid laes.Eksamineerijaks oli mul Ivar Koppel,väga muhe :D Jõudsin mingi paar mintsa varem kohale,pidin sees ootama.Siis öeldi,et võite tulla.Kõigepealt pidin tulesid kontrollima,helle yeah ,ma olin jumala šokis,sest sellises olukorras ei tule ju mitte üksi asi pähe,pakkusin kõik tuled läbi ja joppas ka :D
Sõit võiski alata.Must Toyota Corolla oli kuuekäiguline,minu õppesõidu auto aga viiekäiguline.Erilist vahet tegelt polnud.Mingi 500 m sain ka nö.autoga harjuda.Siis öeldi,et võime Kuivastusse sõita,ehk maanteesõit,oii,seda sõitu sain palju,kimasin 90-ga nii et vähe pole :D Kena 20 mintsa sain lihtsalt rallida,jejej.Tegelt tahavad näha,kas inimesed jaksavad 90 stabiilselt peal hoida,kui sõita terve see aeg nt .84 km/h ,siis võite kindel olla,et kukute läbi.Mulle õps ennem ütles ka ,et nüüd koolitatakse kihutajaid :) Siis sõitsin tagasi linna ja tegin paar parkimist ja värki.Lõpetasin samas kohas,kus alustasin.Tõmbasin kässari peale ja Koppel küsis: "Nonii, mis ise oma sõidust arvad?". Ma olin ikka täiega närvis,siis,vahepeal olin täitsa maha rahunenud.,ütlesin,siis ,et vahepeal panin korra vale käigu,mis oli veits nõme,aga sellepeale öeldi kohe,et see pole midagi,seda ei loeta isegi mitte vigade hulka,sest ma kohe sain aru ja parandasin,jalgu ma kellelegi ei jäänud ning liiklusohtlikku olukorda ei tekintanud.Igatahes üldiselt jäin rahule.Siis Koppel:"EI,minu arvates oli kõik väga hea,nii mõnus sõit oli,ei mingit närveerimist,kihutamist,uimerdamist,väga sujuv eksam,turvaline oli kõrval istuda!,väga hea,saite läbi :!" Mul tõusid karvad kehapeal püsti,suunurgad tõusid kõrvuni,jeee.Ju ma ikka häpi polnud.Järgmine nädal saan kätte ka oma juhiloa,niikaua võin sõita ühe paberi alusel :D
Lõpuks sai see trall läbi :D Mul ikka täiega vedas,sest sain eksmai 21.septembriks,tegelt on järjekorrad oktoobri lõpus,aga kuna üks oli just ära öelnud,sain kohe löögile!

No comments: