Tuesday, September 20, 2011

Tartu trip

Minule endalegi ootamatult käisin siis laupäeval ülikoolilinnas Tartus. Nimelt siis helises ühe paiku telefon ja küsiti, et kas tahan ka Tartusse kaasa tulla. Of course, ma vastasin, et tahan. Niisiis panin poole tunniga oma asjad kokku ja minek. Kuna sinna sõidab ju pmst terve päeva siis alles õhtul seitsme-kaheksa ajal jõudsime kohale. Kohe suundusime Lõunakeskusesse, kuid olin lihtsalt pikast reisist väsinud ja nii ka minu kaasreisijad,nii et suurt shoppingut sealt ei tulnud :D Õhtul tutvustati mulle Tartu ööelu- läksime otse linna südamesse-vanalinna, kus näitati mulle peamised kohad, kus tudengid ja muidu tartlased oma nädalavahetusi veedavad ehk siis Illegaard ( kus oli megahea kanaburks, selle sarnast ei ole veel enne saanud), Möku (üks umbes tavalise elutoa suurune baar/kõrts/pubi, ilmselgelt sinna sisse rahvast eriti mahtunud ja sellepärast olid kõik õues, sees käidi vaid jooke ostmas), muidugi käisime ka Zavoodis, kus proovisin Sipsikut (päris huvitav maitse oli, kange ka :D) ning lõpetuseks külastasime kohvikut Armastus, kus sõin imehead šokolaadi-karamelli kooki :) Ma ei ole küll eriti Tartut külastanud, vaid paar korda, kuid ma kohe armusin selles linna. Peamiselt olen vaid Tallinnas käinud, kuid Tartut ei anna võrreldagi pealinnaga. Ülikoolilinn on hoopis vaiksem ja rahulikum, ei ole sellist närvilisust, keegi ei torma kuhugi. Tuletas meelde meie armsat Kuressaaret ja siis ma mõtlesin, et Tartusse tahaks küll minna edasi õppima.Teisel päeval algas reis kodu poole, kuid põikasime läbi ka Pärnust, et keha kinnitada kohvikus Supelsaksad. Väliselt oli see mittemidagi ütlev koht, kuid sisse minnes ma lausa armusin sellesse paika. See sisustus ja koogivalik lihtsalt lummab sind, uhh, siiamaani mõtlen, kui ilus see ikka oli. Tellisin endale koorese sea sisefileepasta ürtide ja päikesekuivatatud tomatitega ja see oli lihtsalt imemaitsev, soovitan kõigile, kes Pärnusse satuvad seda kohvikut, lihtsalt super! (Y) Nii lõppeski minu ülimeeldiv reis Tartusse, äkiline, kuid siiski on mul hea meel, et läksin kaasa :) Siin on pildid Supelsakste kohvikust:


1 comment:

Jordan hunt said...

When it comes to travelling in the Baltic region, it bring your memory of the colourful culture, majestic palaces and castles, pristine forests, clean golden sand beaches, colourful manors and many more. As part of exploring human history that has undergone many changes over the centuries, Baltic travels would give you a knowledgeable note on all these aspects. Therefore, don’t miss them. In case you want assistance, contact Norlendatrip. We give you personalized guidance and help you; contact us today.

Baltic Tour Operators | Baltic Tours | Baltic Travel | Bus Travel | Baltic Bus Travel