Wednesday, October 3, 2012

Baltika

Tere jälle! See midagi uut siin blogis, et minu postitused lausa järjest on. Tavaliselt olen ju mina see laiskvorst, kes ei viitsi postitada teile oma tegemisetest :D mis siis huvitavat juhtunud on? hmm.. aa...käisin eelmine neljap. Baltika grupis. Kes veel ei tea siis Baltika gruppi kuuluvad sellised brändid nagu Baltman, Mosaic, Monton ja Ivo Nikkolo. Niiniinii ja seal siis räägiti meile kui tulevastele konstuktoritele ja tehnoloogitele praktikavõimalustes antud brändide juures. Ütlen ausalt, et ega ma TTK-sse astudes veel päris täpselt ei teadnud, mis minust saab, aga seal loengul sai see väga selgeks ning ma olin sillas. Nagu reaalselt kui lahe oleks, kui saaksin Montoni konsdruktoriks, siis see tähendaks, et disainer teeb valmis joonise, milline peaks riideese välja nägema vms ja mina teen siis sellele lõike valmis. Ja see ei tähenda seda, et ma Burdast või kuskilt mujalt otsin sarnase lõike otsin, vaid nagu reaalselt teen selle ise otsast lõpuni. Sry, aga ma olen nii pöördes nagu ! :D Nii, who knows, maybe someday...Niisiis, nädalavahetusel käisin kodus ning laupäeval käisime tüdrikutega moeshowd GO Spas vaatamas. Ei osanud midagi oodata, kuna polnud varem kuulnud sellisest disainerist nagu Triin Kärblane. Minu arsut oli päris huvitav ja oli paar riideeset, mida endalegi sooviks :) aga täpsema info saamiseks minge lehele http://www.nymf.ee . Pärast seda istusime Villemis ning suutsime oma margi kenasti täis teha, kuna vaid itsitasime (loe: naersime valjusti üle saali) ning tagatipuks selgus hiljem, et meie kõrvallauas istusid Põhja-Tallinna liikmed, kes kindlapeale arvasid, et oleme hullunud fännid, kes itsitavad, kuna nende suurimad iidolid on niiiiii lähedal :D Täna valisime rõivaste ajaloos omale disaneri, kellest peame ettekande tegema. Mina valisin Oscar de la Renta, nii et kui hakkan seda tööd tegema, siis kindlasti kirjutan ka teile temast veidike ;) Nii et tasub ikka meie blogi edasi lugeda... :D

Oscar de la Renta wedding gown
P.S Reedel lähme Lorksiga messile Ilu Sõnum 2012, nii et veel üks põhjus meie blogi jälgimiseks ;)

K

No comments: