Thursday, January 24, 2013

AHOI!

Tervist!
Loore jälle aktsioonis! Nimelt oleks mul nüüd kibekiirelt vaja kokku panna portfolio oma erinevatest geellaki/püsilaki oskustest. Kogemusi on nüüdseks siis juba plussmiinus 5 kuud. Suur rahmeldaja nagu ma olen, on kõik senised pildid jäädvustatud legendaarse iPodiga, mida rahvasuu kutsub lutsuks. Kvaliteet, mis nendelt piltidelt vastu kumab on lausa nukker ja selliste kunstiteostega ei löö ma kirikuski läbi. Ühesõnaga paluks ma kõigi huviliste abi, et vähemalt 20 klienti mind enne 12.veebruari külastaksid ja oma küüned lagedale tooks ning lubaks minu üllitsed korraliku kaameraga jäädvustada. Elu aga vajab elamist ja elekter muudkui tõuseb, aga kuna ma hetkel kullkaevamisega ei tegele, siis hinnad on samad mis kogu aeg, ehk panek 10 ja hooldus 12. Üritaks nii kiiresti kui võimalik kõike ikka ametlikuks teha, niiet mõelge ja mõtlemise ajal jagage,et Teie ägedad sõbrad ka hästi vinged küüned endale saaks! Andke mulle võimalus end tõestada ja äkki kunagi ,ühel heal päeval,olete juba omakunde (muidugi sõbrahindadega kunde)! Ühendust võite võtta lebolt fb teel, usun et leiame kindlasti Teile sobiva aja :D
Kõiki huvilisi ootama jäädes,
Spämmi-LOORE :D

No comments: