Tuesday, January 29, 2013

Õhtune jalutuskäik vanalinnas+kabaree

Tervist! Karolin siinpool teada andmas oma tegemistest. Üks õhtu otsustasime Liisiga vanalinna jalutama minna ning tegin ka paar klõpsu, aga kahjuks ei suutnud minu telefon kõike seda õhtust tuledesära ja linna ilu pildile saada :( Tegelt Tallinn ongi ainult ilus õhtuti (vähemalt praegusel ebameeldivalt lirtsuval aastaajal). Muidu käid linnas ringi, jalad plärtsuvad ja kõik kohad on mingit pruuni löga täis, kus jalad lihtsalt ringiratas käivad, kuid edasi ei liigu..rõve lihtsalt... ja siis on veel kõnniteedel need pisikesed kivid, mis jääl kukkumise eest hoiavad. Neid kive on mu saapad ilusasti täis ja iga õhtu saan kodus oma saapaid tühjendada :) (oh happy day!!). Igatahes siin on mõned pildid eespool nimetatud õhtust:




Reedel käisin teist(!) korda kabareed vaatamas. Esimene kord ei olnud ma niivõrd vaimustuses kabareest (kuigi poiste kavad olid juba siis humoorikad), kuid teist korda vaadates oli juba palju parem vaadata ja rohkem aega kavadega tutvumiseks ja nn "seedimiseks". Esimene kord lihtsalt üritad teemast aru saada, kuid kavadest eriti midagi meelde ei jää (või mis kavad seal õldse olid). Suure kiituse saadaksid poistele humoorikate kavade eest ning samuti meeldis cheerikate battle'i kava (mina kui ex-cheerikas olin vaimustuses igatahes), milles oli märgata Mariliisi "stiili" (kui nii võib öelda :D).
Neiu kabareele minemas
Ostsin täna kooli jaoks ka ühe huvitava raamatu (ise olen super-excited). Ei jõua ära oodata, millal saan juba sellest figuure joonistama hakata, kuna hetkel on minu inimeste joonistamise oskus alla keskmise (piinlik tunnistada, olles ise rõivaste tehnilise disaini tudeng :D)
Figure Drawing For Fashion Design
Tänaseks on minu poolt kõik. Hope you enjoy! :)
Karolin

No comments: