Thursday, January 31, 2013

Mission impossible



Suht iga päev libisatan end läbi päeva õhtusse, kerge chill või nii, mõnus trenn, ägedad kliendid ja niisama tore olek. Täna, jah täna oli mul miljon asja, pärast selle postituse lõpetamist alustan juba teise miljoniga vast. Hea, et meil on nüüd blogigraafik muidu ei näeks te siin minust varje ka. Eriti tore on unustada enda tehtud töödest pilti mitte teha :/ Okei, ise ma ei viitsiks ka lugeda, mida ma täna teinud olen, sp heietame midagi muud kokku, kuid valmistage end ette klaviatuurist välja imetud imelise teksti hõnguks :(

Mingid lamparid :D





Marii tegi ja rääkis,et üritab hakata üles kirjutama kõike head,mis aasta jooksul juhtub ja need purki panna,mõtlesin sama teha,lisasin fraasi "naljakas",vast peaks suurema purgi muretsema ? :D


















Kuna mu teine miljon ootab, siis Rootsi reis jääb vast järgmisesse postitusse :D

Hhhhahah,klviatuur imes hoopis pilte välja :D

Chillout!


No comments: