Tuesday, January 22, 2013

Good News

Tere taas! Juba mitu postitust ühel nädalal, see on küll midagi uut minu poolt :D Anyways, mul on teile häid uudiseid. Kuna me oleme Loorega viimasel ajal väga lohakaks ja laisaks blogi suhtes läinud, siis otsustasime teha kaks kindlat päeva nädalas, millal üks ja teine kirjutab. Nii et minu postitusi saate näha (loodetavasti) teisipäeval ja Loore kirjutab/joonistab teile neljapäeviti. Muidugi ma ei saa garanteerida, et see ka nii toimima hakkab, aga anname Loorega endast parima. Minul hakkas tänasest teine semester TKTK-s ja see tundub tulema põnev. Näiteks on mul nüüd selline huvitav aine nagu rõivakompostsioon, mis siis kujutab endast figuurijoonistamist ja moejooniste tegemist. Te vb nii vaimustuses ei ole, aga mina küll :) Aga sellest pikemalt edaspidi, kuna täna oli alles esimene tund ehk sissejuhatus ainesse. Ühesõnaga tahtsin teile teada anda, et me pole kuhugi kadunud ja võtame end teie jaoks kokku! :D (ehk saab mõnikord ka mõne loosimise või giveaway teha!)


Karolin

2 comments:

sannuly said...

Soovin edu teile nende lubastusega :P

Karolin said...

tarvis :D loodame, et Loore ka täna endast märku annab :D