Friday, March 25, 2011

2 päeva mandril

Viibisin teisipäeval ja kolmapäeval Tallinnas.Esialgselt pidin minema alles kolmapäeval aga ülijärsku tuli võimalus poole tunniga asajd kokku pakkida ja bussile hüpata,mis kohe pealinna suunas loksuma hakkas.Sellise kiirustamise juures jäävad peaaegu,et alati asju maha.Mul jäi maha kõige tähtsam,läpakas.Ingridil oli telefoni aku suht empty ,mu arvuti oleks olnud ainuke pääsetee,aga jah sinna ta jäi.Jääteele ka enam ei saanud,kuna see pandi tund aega varem kinni,jess, :( Solarise ette jõudsin veits enne kolmveerand nelja,kus pidime sistaga kokku saama.Vana oli jõudnud juba Virusse kooserdama minna,niiet seadsin oma kabujalakesed sinna poole.Jeejeje,oleks asi siis sellega piirdunud,ajasime mingi 10 mintsa üksteist taga,sest üks oli ühel pool maja,teine teisel pool.Lõpuks ka trehvasime.Võtsime Hessist ühed juustueined ja pakkisime jalad kino poole,mis meid taaskord ei soosinud,sest kõik hed filmid hakkasid liiga hilja,st et oleksime mingi 2 tundi tühja pidanud passima.See selleks,kõmpisime edasi bussile 67,et suubuda Lasnamäele,jah just Lasnamäele,meie, kahekesi,üks blond teine brünett,siinkohal tasuks ära mainida,et junn oli üpris jahe.Olime kindlad,et saame nuga või meid röövitakse ära.Või mõni narkar süstib meile oma mõnuaineid,whoohoo,seda ei juhtunud.Siiski oli inimesi,kes meid nillisid oma ära süstitud silmadega,öudne.Never back to Lasnamäe! Kohale jõudes hakkas juba hämarduma,kuna kõhud olid juba seljaga kokku kasvanud,otsustasime minna poodi.Hell yeah,me teame ju ,kus siin mõni normaalne pood asub.Nägime kuskil 2 silda kaugemal Maxima märki.Teekond sinna oli jube,inimesed kahtlased,ülbed,sitajunnid olid nagu everywhere,nagu mingi miiniväli,olime jumalaga õnnistatud,kui nende jubeduste sisse ei astunud,gaash,kui röve.Üle kivide ja kändude jõudsime siis lõpuks Maximani ning oh üllatust,pood on ühe X-iga.Ok ,suht pointless ju.Nägime kohe nurga taga säästukat,loogish,et sinna siis ju.Odavamad asjad.Selles poes olid nagu pooled asjad Poesia firmalt.Nagu koogid,kohukesed,paki supid,krõpsud,küpsised,joogid jnejen.Suht kahtlane.Igatahes saime hakkama 4.99 euriga,usute?Mina ka alguses ei uskunud.kahe peale kokku 5 euri,üliodav ju.Me ostsime nii õhtusööki kui ka hommikusööki.Ei,kõht sai täis!Tagasi korteri kanti.Seal on nagu 10000000000000 korterit ju,hea ,et Inks eelmisel päeval oma sugulasega pleissi üles leidis.Tagasiteel oli juba üsna hämar ja taaskord olime sattunud Lasnamäe miiniväljale.Enne korterisse jõudmist tuli avada 3 ust,kuue lukuga,turvaline vms?Jejej korteris polnud telekas kanaleid,vaatasime plaatidelt filme(kõik lastekad)Vaatasime 3D jääaega,nagu telekast,üliimelik on siiski diivanil istudes kanda neid kahevärvilisi prille,üsna pea hakkas kolp nendest valutama ning hakkasime sööma.Millalgi läksime ka magama.
 Hommik.Ilmateade lubas lund,tormi jnejen.Mis paistab meile akana taga,see oli päike.jess!Söök sisse,ning bussi peale,et jõuda õigeks ajaks kooli.Naaber oli uksetaha jätnud roboti,see tuli saarde toimetada.Paki suurus oli 1mx1m hell yeah,me viitsime seda terve päeva kaasas vedada.Sõitsime bussijaama,panime selle pakihoidu ning tagasi Estonia ette,et sealt nr 2 trolliga Siili peatusesse sõita.Meil polnud nagu õrna aimugi,kus see kool asub.Seiklesime 5mintsa ja üles ta leidsimegi.TTK-Tallinna Tervishoiu Kõrgkool,gaash kui hea kooli see oli,ülitoredad inimesed,mõnusad väikesed ruumid jnejne.Kooli ringkäigult imbusime pärast seda ära,kui oma aladega olime tutvunud.Võtsime jakid ja tegime tuuled,et mitte mingisugusest viktoriinist osa võtta.Ootasime bussi,et Kristiinesse sõita.Jei ,mei ei teadnud jälle,millises peatuses maha minna,minu vaist soosis meid sel päeval,läksime taksopargis maha,see oligi täpselt Kristiine ees.Inks otsis endale lõpukingi ja saapaid,käisime kõik kingapoed läbi,aga ei midagi.Plaan oli minna uude 5D kinno,aga see maksis 6 euri,täielik röövimine,läksime hoopis spagette sööma.Hiljem sain endale päikseprillid,ju ma ikka häpi polnud:)
Ja lõpuks sõitsime bussijaama,aga teepeal sain ühistranspordi bussinaiselt sõimata,et ma nii ukse augus seisin,cammoon,kõik said sisse ja välja,kes soovisid,krdi närvihaige,rikkus kogu mu päeva,jeje 2 mintsa hiljem sain ühelt eidelt sõimata,sest see reaalselt jooksis minust läbi ja siis oli vihane,et miks ma talle ettte jäin,Mul oli nagu sorry dude.Ootasime bussas oma väljasõitu.Loomuliklut ega ka seal me seiklustest pääsenud.Mingi rikas türgi mees tuli meiega rääkima,"are  you good"Meie reaktsioon"whaaaaaaaaat?"Lidusime kiiresti ära,mees karjub järgi"midagi millest me aru ei saanud"(ma kuulsin ded maros-näärivana,aga vaeval ta seda hüüdis).Loco mees.Buss oli puupüsti rahvast täis.Jube! Ja lõppude lõppude lõppude lõpuks oli bussis titt ,kes naeris ,karjus ,nuttis ja tegi igasuguseid muid häälitsusi,mis reaalseslt mu närvirakukesi sõid:)
Tore reis,ja siit minu prillid