Tuesday, March 15, 2011

PROMISES


Sorry,sorry,jätsin kahesilmavahele,et milline on minu lemmikmuusika?
*Kuulan igasugust musa,ei ole kindlat stiili.Meeldivad näiteka Tanele Padar,Bruno Mars,James Blunt-Stay the night(teised tema esitused ei meeldi :) ),laul -take over control(klubikas),Sunrise Avenue-hollywood hills,Jasper Forks-rivers flows in you( remix on 10x parem),Pink,Rihanna,Katy Perry,Black Eyed Peas(reaalselt nagu kõik laulud),Robbie Williams,Flo-rida,The salads-get loose(telefonihelin,the best:*),äratushelinaks sobib kõige paremini Guns and roses-sweet child of mine ja siis on mul veel sümpaatseid esitajad,aga praegu hetkel on "kolp" suht tühi :) Unus Scotty doesn't know(see kindlasti üks pidude hitt)
*Kõige parem küsimus,minu foobia?
Haha,see on tõesti koom.Nimelt on meil kraanikausi kõrval selline korv orsth,kuhu sisse pannakse pestud noad,kahvlid,jnejne.Igatahes kui ma pean selt võtma väikse lusika ja samal ajal on püsti pikad teravad noad,siis hakkavad mu jalad värisema,lähen näost valgeks ja pean kusagilt äärest kinni haarama,kuna põlved on nagu makaronid all.Nii on iga kord,aga viimasel ajal olen olnud targem,võtan nüüdsest lusikaid sahtlist :)

No comments: