Saturday, March 12, 2011

What's...

in Loore makeup bag(s)


¤ Mul on kolm meigikotti, kuna ühte lihtsalt asjad ära ei mahu.Igapäevaselt ma meiki ei kasuta,kui siis üsna harva.Igatahes pole ma nendest kottidest mitte ühtegi ise soetatud,kõik on mulle kingitud:) St.et ei oska öelda,kust neid võib saada.



What´s in my makeup bag?
¤ Sensai kreem
¤ Ripsmekoolutaja
¤ Playboy ripsmetušš
¤ Calvin Kleini huuleläige
¤ Colortrend hõbedane silmalainer
¤ Puudripintsel ja meigikäsn
¤ Eviani meigivärskendaja
¤ Nivea jumestuskreem
¤ Loreal Parisi pruun silmapliiats
¤ Silmasätendused
¤ Elisabeth Ardeni lauvärvid
¤ Elisabeth Ardeni põsepuna ja huulevärv
¤ Calvin Kleini lõhn
¤ Manhattani laovärv
¤ Chanel'i huuleläige
¤ Lancome Paris huulevärv
¤ Teritaja
¤ Oriflame Dayream lauvärvid
¤ Pintsetid
¤ Ripsmeliim

1 comment:

Minni said...

Mul oli sama CK lõhn, kiidan heaks! (: