Friday, March 18, 2011

What´s ...


... in my school bag
Karolina


Selleks What´s...i teemaks on see, mis peitub mu koolikotis. Kuna käes on hindamiste aeg, siis mu kott on  alati paksult asju täis topitud. Ma kahjuks unustasin oma kotist pilti teha, nii et tuleb leppida sellega, mis on koti sees, allpool on loetelu. Muidu mu käekott on Seppäläst ja ma ostsin selle paar aastat tagasi ja on siiani kenasti hakkama saanud, praegu on silmas veel üks suur kott, mida ma väga tahan ja see on ka samuti Seppäläst.


What´s in my school bag?
1. Meigikott-Seppäläst  2. V. Vaga "Üldine kunstiajalugu" 3. Kunstiajaloo vihik(mul tuleb varsti KT)
4. Mapp koos töödega  5. Minniga kaustik, kus on mu tähtsamad asjad üles kirjutatud 
6. Veel natuke lehtesid   7. Raamat "Tass kohvi Budhaga" 8. Kokkukäiv juuksehar  9. Avoni kätekreem
10. Rahakott   11. Koolipäevik(Maximast)  12. Tiigriga pinal  13. Tulevane maal   14. Harilikude karp
15. 2 vööd  16.  Akrüülvärvid  17. Kilekoti sees on pintslid  18. Veel harilikke ja kustukumm  
19. Enda tehtud kaelakee, kui tahate, et ma teeksin postituse kuidas sellist teha, siis andke märku
20. Mälupulk  21. USB juhe  22. Superliim  23. Eiffeli torniga koduvõtmed 24. Pildil pole aga kaamera on ka mul kotis

Karolina

No comments: